Алла Прунь про зміни в громадських комунікаціях
Ми живемо в супер перенасиченому інформаційному полі. Конкуренція за увагу шалена. Хто вже практикує smart-комунікації, той дає собі шанс бути поміченим, хто оволодів мистецтвом розповідати історії, сегментувати аудиторію, говорити їхньою мовою — та ще й візуально, у того є кілька секунд додаткової уваги на поінформувати.
Такими словами надихаючої промови стартувала SHKALA — Форум комунікацій для соціальних змін Алла Прунь, виконавча директорка ІАЦ “Громадський Простір”, головна редакторка EUProstir.
Детальніше тут.
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.