Анна Суходольська: як комунікаційні кампанії змінюють ставлення до вакцинації
Нещодавній спалах кору актуалізував проблему вакцинації населення в Україні.
За статистикою, у 2008 році лише 28% батьків позитивно сприймали вакцинацію. Після цього стало падати охоплення. Все це призвело до того, що у 2016-2017 роках в Україні був найнижчий рівень вакцинації в Європі.
Але на сьогодні можна констатувати велике позитивне зрушення.
З 63% українських мам у попередні роки до 88% мам сьогодні сказали, що вони вакцинують або намагаються вакцинувати своїх дітей за календарем. Сьогодні зменшується відсоток тих, хто не вакцинував дітей взагалі. Тобто ми можемо бачити зміни у ставленні через зміни в практиці.
Як був досягнутий такий успіх? Велика заслуга в цьому належить саме комунікаційним компаніям.
Про те, як створювалися такі компанії, розповіла Анна Суходольська, керівниця програм комунікації для розвитку ЮНІСЕФ в Україні на форумі з комунікацій для соціальних та поведінкових змін Shkala.
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Анна Суходольська: як комунікаційні кампанії змінюють ставлення до вакцинації
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.