Тенденції соціального маркетингу — Наталія Попович, Наталя Ольберт-Сінько
Перший день Форуму з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA почався з напутньої промови Наталії Попович, засновниці One Philosophy Group і співзасновниці Українського кризового медіа-центру, та Наталю Ольберт-Сінько, керівної партнерки Be-it Health & Social Impact, які розповіли, через що кампанії соціальних змін часто невдалі, чому завжди слід враховувати правило 4P для соціальних змін і які п’ять питань треба задати собі перед початком будь-якої комунікаційної кампанії.
Спікерки:
- Наталія Попович — Засновниця One Philosophy Group і співзасновниця Українського кризового медіа-центру
- Наталя Ольберт-Сінько — Керівна партнерка Be-it Health & Social Impact
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Апатія аудиторії та 70% на дослідження, або Чому не вдасться досягнути соціальних змін швидко
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.