Як активувати українців. П’ять висновків за останні п’ять років життя — Аліна Фролова
Аліна Фролова — директорка з розвитку «Stratcom Україна», експертка з маркетингових та стратегічних комунікацій, радниця міністра інформаційної політики України.
Дізнайтеся:
- чому важливі соціальні проекти — не обов’язково sexy;
- чому бути доброю людиною і хотіти допомагати іншим не означає бути волонтером;
- чи виграли НУО від того факту, що до них прийшли люди з бізнесу;
- чому сталі зміни — марафон без швидких результатів;
- що треба робити, щоб бути генераторами змін.
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Аліна Фролова про те, як активувати українців: п’ять висновків за останні п’ять років життя
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.