Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями
Юрій Качкарда, засновник і СEO Skykillers, Маргарита Клещаєва, партнерка PlusOne, Юлія Саліженко, керівниця спецпроектів креативної лабораторії Platformagic та інтернет-журналу Platfor.ma, Ірина Метньова, креативна директорка Vandog Agency, поговорили про особливості співпраці агентств з громадськими організаціями. Модераторкою панельної дискусії була Анна Суходольська, керівниця програм комунікацій з розвитку ЮНІСЕФ Україна.
Дізнайтеся:
- які існують міфи про взаємодію агентств з НУО, і чи всі міфи — дійсно міфи;
- чому потрібно починати проект з вибору теми, а не формату;
- чого не вистачає ринку social impact;
- чи потрібно вимірювати ефект від соціальних проектів і як це зробити;
- яку громадську організацію агентства хочуть підтримати pro bono.
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями: про міфи та взаємовигідну співпрацю.
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.