Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями

Юрій Качкарда, засновник і СEO Skykillers, Маргарита Клещаєва, партнерка PlusOne, Юлія Саліженко, керівниця спецпроектів креативної лабораторії Platformagic та інтернет-журналу Platfor.ma, Ірина Метньова, креативна директорка Vandog Agency, поговорили про особливості співпраці агентств з громадськими організаціями. Модераторкою панельної дискусії була Анна Суходольська, керівниця програм комунікацій з розвитку ЮНІСЕФ Україна.

Дізнайтеся: 

  • які існують міфи про взаємодію агентств з НУО, і чи всі міфи — дійсно міфи; 
  • чому потрібно починати проект з вибору теми, а не формату;
  • чого не вистачає ринку social impact; 
  • чи потрібно вимірювати ефект від соціальних проектів і як це зробити; 
  • яку громадську організацію агентства хочуть підтримати pro bono.

30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Досвід агенцій в роботі з громадськими організаціями: про міфи та взаємовигідну співпрацю.

 Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

#РазомДіємо Фест: Алея громадських організацій «ЗГУРТОВАНІСТЬ»

Як зберігати власну ресурсність та вибудовувати психологічну стійкість команди у час війни

Україна перебуває в ейфоричній фазі (за схемою Тимчасові фази катастрофи)

Іван Науменко: сталася толока в масштабах цілої країни

Олеся Островська-Люта: головним проектом всіх українських творців культури була демократія

Ігор Бураковський: відбудова України — це безпрецедентне історичне завдання