Ефективні спецпроекти та робота через амбасадорів замість прямих комунікацій — Наталка Сад
Що ефективніше — односторонні чи двосторонні комунікації? Для чого ProZorro організовує офлайн зустрічі у форматі сніданків? Хто вони — амбасадори бренду? Як розпізнати їх серед ваших клієнтів? Як підготуватися, аби зробити вдалий спецпроект зі ЗМІ?
Досвідом та порадами для громадських організацій ділиться Наталка Сад, менеджерка проектів ProZorro.
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Комунікаційні лайфхаки ProZorro: від сніданків до амбасадорів.
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.