Поведінкові зміни українців: чому вони виникають і як їх використовувати? — Кирило Скікевич

Яка користь для країни та суспільства, якщо бренди братимуть участь у соціальних та культурних трансформаціях? Чи потрібно це? Чи цікаво це? 

Чому зараз Україна є наче тим полотном, що рветься в усіх точках? Як можуть бренди вбудуватися у цю розірвану тканину та допомогти зшити її?

Про це на лекції “Поведінкові зміни українців: чому вони виникають і як їх використовувати?” під час форуму Shkala розповів Кирило Скікевич, керівник Die Kulturtrager. 

 30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.

Читати також: Кирило Скікевич про точки розриву у суспільстві та як бренди можуть їх «зшити»

Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.


Останні публікації цього розділу:

#РазомДіємо Фест: Алея громадських організацій «ЗГУРТОВАНІСТЬ»

Як зберігати власну ресурсність та вибудовувати психологічну стійкість команди у час війни

Україна перебуває в ейфоричній фазі (за схемою Тимчасові фази катастрофи)

Іван Науменко: сталася толока в масштабах цілої країни

Олеся Островська-Люта: головним проектом всіх українських творців культури була демократія

Ігор Бураковський: відбудова України — це безпрецедентне історичне завдання