Топ-5 міжнародних соціальних креативних кампаній, у яких варто вчитися — Тетяна Білозорова
Тетяна Білозорова, New Business Creative Group Head в TABASCO, на форумі SHKALA виступила з доповіддю про міжнародні креативні соціальні кампанії, у яких варто повчитися.
Дізнайтеся:
- про два головних гріха соціалки;
- як швидко опинитися в могильній ямі;
- як змусити людей добровільно віддавати органи;
- як бути здоровими і не мити руки;
- як приймати ліки, не приймаючи ліки;
- як побачити те, чого ніколи не видно.
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Тетяна Білозорова про креатив та два головних гріха соціальних кампаній.
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.