Від просування до комунікацій задля соціальних змін
Що потрібно, аби змінити поведінку людей? Чи просто це? Що потрібно враховувати, коли громадські організації, і не лише, планують інформаційну кампанію, аби досягти поставлених цілей?
Своїм досвідом, а також успішними прикладами на форумі Shkala поділилися представники донорської спільноти — учасники панельної дискусії “Від просування до комунікацій задля соціальних змін”. Модерувала дискусію Орися Луцевич, експертка Проекту ЄС для громадянського суспільства в Україні, керівниця Українського форуму в межах програми Росія та Євразія в Chatham House.
Панелисти:
- Марті Луцар, менеджер з комунікацій Представництва ЄС в Україні
- Карен Мадоян, спеціаліст з медіа та просування діяльності USAID «Демократичне управління Східною активністю»
- Маркус Бранд, керівник групи демократичного управління ПРООН
- Юлія Курнишова, менеджерка зі стратегічних комунікацій USAID/ENGAGE
- Тетяна Подобінська-Штик, експертка Фонду сприяння демократії Посольства США
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Просто та без бюрократизму або Що радять донори для ефективності комунікаційних кампаній.
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.