Як зробити соціальний бізнес в Україні привабливим
Як соціальні підприємці комунікують зі своєю аудиторією? Як можна спонукати людей задумуватися над цінністю продукту соцпідприємства? Що таке соціальний вплив бізнесу? Та яке майбутнє у соцпідприємців в Україні?
Над цими питаннями під час форуму Shkala розмірковували соціальні підприємці — учасники дискусії “Як зробити соціальний бізнес в Україні привабливим”:
Модераторка: Поліна Нюхіна — директорка Українського форуму благодійників, модераторка
Панелисти:
- Анастасія Мартиненко — співзасновниця zero waste проекту OZERO, голова ГО «О.ЗЕРО»
- Олексій Веренікін — власник та ідеолог компанії «Де Ла Марк», ініціатор соціальних проектів
- Марія Сорокіна — засновниця бренда fashion-аксесуарів з переробленого пластику re-beau
- Денис Охріменко — співзасновник проекту PAGL, засновник проекту TimeForMachine
30–31 травня у Києві відбувся перший Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін — SHKALA. Провідні міжнародні та українські експерти з маркетингових та соціальних комунікацій поділилися досвідом, як ефектно та ефективно комунікувати, аби ламати стереотипи, змінювати поведінку та прискорювати соціальні зміни, поділяться дієвим інструментарієм і новими тенденціями в комунікаціях.
Читати також: Соціальне підприємництво в Україні: розуміння ще немає, але зерно вже посіяно.
Організаторами Форуму: Проект ЄС для розвитку громадянського суспільства в Україні, ЮНІСЕФ в Україні та MMR.