Частина 2. Фахівці, НУО*
Отже комунікація з мобільним телефоном користувача до Вас прокладена, що далі? (Продовження. Частина 1 “Користувач” за посиланням). Далі можна реагувати з власного мобільного, якщо зручніше - з ...
Додано:
Вадим Георгієнко
Отже комунікація з мобільним телефоном користувача до Вас прокладена, що далі? (Продовження. Частина 1 “Користувач” за посиланням).
Далі можна реагувати з власного мобільного, якщо зручніше – з компа/ноута наступним чином:
1) Реагування на запит, уточнення.
Навіть якщо уточнювати не має що, оперативне реагування додасть позитиву до вашого іміджу. По-перше, це можна зробити в коментах до “маячка” з потребою користувача. Для цього треба натиснути на ці три крапки та перейти в режим “повного перегляду (full view)” конкретного маячка. Коменти як і інші дії з “маячком” підписуються та фіксуються за часом, що корисно якщо далі виникнуть якісь спірні питання.
Крім того, НУО* мають доступ до мобільного телефону, який користувач вказав для контакту, решта як ви бачите на скріні переглянути мобільний не в змозі.
2) Надання пропозиції на визначену проблему. Найпростіше – прямо в коментах. Але є окремі випадки в дияльності НУО, коли краще створити проект вирішення визначеної проблеми:
(a) вирішення проблеми потребує ресурсів. Наприклад, йдеться про звичайну компенсацію расходів фахивцив/НУО зацікавленим користувачем, пов’язану з наданням посуги. Інший приклад, коли йдеться про залучення ресурсів з кола осіб, наприклад краудфандінг для лікування конкретної дитини. Інструмент “Проект” має для цього кнопку Donate для онлайн пожертвувань, це вже досить поширена практика, використовується відомий зовнішній сервіс для безпекових онлайн платежів liqpay.
Нарешті ще один приклад, коли НУО намагається знайти грант в якості ресурсів для вирішення проблеми, та спрямовує створений проект на конкурс грантів чи то міжнароного донора, чи то органів публічної влади (соціальне замовлення, бюджет участі/громадяський бюджет і таке інше), або супровід запиту мешканця до органів публічної влади, коли рішення знаходиться в їх компетенції. Чітко визначений зв’язок проекту із потребами в громаді додає ваги обгрунтуванню проекту та шансів на отримання фінансування. Звичайно, тут можна не обмежуватись однією проблемою, про що мова піде піздніше.
Як створити проект вирішення зазначеної проблеми? На відповідному маячці з проблемою тисніть на кнопку із скріпкою та плюсом,
і з’явиться це меню інструментів для різноманітного типу пропозицій.
Далі тиснемо на “Проект”, заповнюємо форму, та тиснемо на “Створити”. Зовсім не обов’язково намагатись тут втиснути чиюсь типову форму проекту – можна за бажанням просто включити посилання на більш детальну форму, наприклад в гуглдоках.
(б) вирішення проблеми є типовим. Наприклад, мешканці ОСББ у відносинах з монополістами дуже часто опиняються у досить типових ситуаціях, відповідно може виникати значна кількість позначок з однаковими проблемами по суті. Звичайно можна копіпастити типове рішення кожному, але є інша цікава можливість. По-перше створюєте проект із своїм типовим рішенням. Тиснете на веліку синю кнопку з +, далі на “Проект” заповнюєте форму та створюєте. Наступним кроком за допомоги пошуку чи меню розвинутих фільтрів (три крапки справа) знаходите всі маячки з типовою проблемою в стрічці та виділяєете їх кліком. Панель над стрічкою буде рахувати кількість обраних маячків в категорії “Попит”.
Далі кліком виділяєте свій проект – відреагує лічильник “Пропозиція” в панелі над стрічкою.
Натисніть на кнопку із скріпкою та плюсом вашого проекту, і Ви опинитесь в просторі з’єднання маячків, де ще раз можно переглянути що саме Ви відібрали та натиснути кнопку “З’єднати”.
Кожна позначка з проблемою отримає ваш проект вирішення. Так само надаєте свою пропозицію усім схожим маячкам проблем, що з’являються далі.
Як побачити, які проекти рішень надійшли на вашу позначку проблеми? На маячці з фіксацією проблеми тиснемо на кнопку із скріпкою. Після цього в стрічці відображаються всі пов’язані пропозиції, а кнопка із скріпкою змінює колір.
Для повернення в стрічку натисніть на цю кнопку ще раз – її колір зміниться на звичайний. Так само можна переглянути всі проблеми в громаді, на вирішення котрих спрямован конкретний проект. Це той самий фрагмент який додає вагу обгурнтованості проекту, що подано на фінансування. Першим з донорів, хто вже впроваджує пілот з такою практикою є програма “Активні громадяни” Британської Ради в Україні.
Цей механізм відкритий для будь-яких донорів, а також місцевих органів влади (бюджети участі. громадські бюджети і таке інше). Про його переваги для донорів можна розповісти окремо.
На сьогодні все, а надалі розглянемо яким чином створювати власні шари інформації на мапі, керувати ними і для чого це може бути корисно. Потім спробуємо розібратись з новими можливостями для життєздатності місцевих НУО завдяки впровадженню нової парадігми… що поки навіть не має назви, але воно вже працює:)) а ще далі – як можна ЗНАЧНО підвищити ефективність завдяки налагодженню “горизонтальних зв’язків між різними незалежними додатками, е-сервісами, в тому числі органів публічної влади (е-звернення і т і)
* НУО можуть створювати екаунти своїх організацій (кнопка “Реєстрація юридичної особи” у вікні логіну) та користуватись спеціальним функціоналом для НУО.
перша частина за посиланням https://www.prostir.ua/?blogs=konstruktor-instrumentiv-dlya-karateliv