Чотири найпоширеніші помилки тих, хто розпочинає щось нове
Всім привіт! Мене звати Віка, я люблю подорожі, навчання та близьких людей. Однією із головних якостей людини я вважаю повагу до інших. Тому для мене дуже важливим є сприйняття та аналіз думок ...
Додано:
Вікторія
Всім привіт!
Мене звати Віка, я люблю подорожі, навчання та близьких людей. Однією із головних якостей людини я вважаю повагу до інших. Тому для мене дуже важливим є сприйняття та аналіз думок інших, адже це дає простір і можливості для розвитку.
Оскільки це моя перша стаття на Громадському просторі, зовсім трішки про мене і про те, що ви зможете знайти у моїй колонці.
Я навчалася на факультеті психології та волонтерувала в кількох організаціях. Хочу зазначити, що саме волонтерство дало мені змогу навчитися багатьом речам та познайомитися з цікавими людьми. Після офіційного закінчення навчання понад рік я була контент-менеджером в громадській організації, асистуючи в різних заходах та працюючи з матеріалами для сайту. Після цього я поїхала по стипендіальній програмі в Індонезію, вивчати мову та культуру цієї країни. В Індонезії, паралельно навчанню та подорожам, я займалася фрілансом, працюючи з оптимізацією роботи в бізнесі.
На сьогодні в Україні розвивається чимало громадських організацій та бізнес-компаній. Тож свою колонку я хочу присвятити порадам та таким собі «фішкам», знання про які я отримала працюючи з бізнесом і які можна використовувати в роботі громадських організацій. Я вважаю, що кожна компанія, незалежно від сфери та напрямків, всередині регулюється схожими механізмами. Громадська організація – це ретельна командна робота, яка потребує самовіддачі, організації, злагодженості. Тож багато процесів схожі як в роботі бізнесу, так і в роботі громадської організації чи ініціативи.
Почати я хочу з помилок. Як сказав Теодор Рузвельт: «Не помиляється лише той, хто нічого не робить». Але варто спробувати повчитися на помилках інших. Сьогодні пропоную до вашої уваги чотири найпоширеніші помилки, які трапляються в тих, хто починає створювати щось нове.
Відсутність знань про своїх клієнтів
Причина, за якою більшість ініціатив припиняють своє існування – брак клієнтів і, відповідно, прибутку. Важливий крок до успіху – чітке розуміння своїх клієнтів та їхніх потреб. Без цього зусилля будуть схожі на розмову німого з глухим.
Дуже важливо ретельно думати над тим, для кого призначені ваші послуги. Ключове слово тут – “для”. Хто ідеальні клієнти? Які вони? Чому вони звертаються саме до вас?
Чітко простежити свою цільову аудиторію – це великий і значущий шмат роботи. Але його ігнорування призведе до безрезультатної праці.
Плутання товарів / послуг і обслуговування та сервісу
Більшість початківців думають, що якщо у них є відмінний товар або послуга, класний контент – значить успіх забезпечений. При цьому зовсім мало уваги приділяється комунікації з клієнтами. Ввічливість і повага – це конкурентна зброя громадських ініціатив. І вона ж дає змогу команді працювати із радістю, отримуючи задоволення від роботи.
Невміння працювати з рекламою
Ви можете думати, що чим більше – тим краще. І витрачати ресурси на рекламу, яка не дає результату. Важливо постійно моніторити, яка саме реклама є найбільш ефективною для вашої організації та використовувати її.
Відмова від послуг юристів і бухгалтерів
Деякі засновники сподівається тільки на себе, що і є їх головною помилкою. У кризових ситуаціях Ви не завжди зможете зробити все правильно самостійно. Як би не хотілося витрачатися на послуги сторонніх організацій, але часом без них ніяк. Тільки спершу, ніж довіряти їм настільки важливу роль в організації, на 200% переконайтеся, що вони дійсно розбираються в питанні.
Не лінуйтеся і самостійно вивчати бухгалтерську справу, юриспруденцію, закони і правові норми. Зверніть увагу на основи маркетингу, реклами, статистики та аналізу. Чим більше ви знаєте, тим краще для вас. А самоосвіта в наш час – просто необхідність.