Про лавочки і стратегічні проекти. Навіяно поїздками громадами

У кожного керівника громади свій стиль управління і свої пріоритети. Що об'єднує їх усіх, так це бажання обратись на наступний термін. І тут, мудрі керівники, мали б шукати компроміс між "сподобатись ...

350245752_575307624744072_7898636302730427714_n
Про лавочки і стратегічні проекти. Навіяно поїздками громадами

У кожного керівника громади свій стиль управління і свої пріоритети. Що об’єднує їх усіх, так це бажання обратись на наступний термін. І тут, мудрі керівники, мали б шукати компроміс між “сподобатись виборцю” та “стратегічним розвитком громади”.

Сподобатись виборцю – це про господарку, ремонт лавочок та латання дірок на дорогах. Це видно одразу, гарні фото, виборцю подобається. “20 років двір не робили, а тут ремонт!” – приблизно таке можна почути.

Стратегічний розвиток – це, коли виділяючи бюджетні кошти, реалізовуючи проекти і програми, керівники дають собі відповідь на запитання – Про що моя громада? Куди ми рухаємось? Якою вона буде через 5-10-15 років? Які наші конкурентні переваги? “Недоліком” для очільників, у даному випадку, є те, що немає що показати виборцю тут і зараз, окрім планів та “повітряних замків”. І, швидше за все, результатами реалізації стратегічних проектів будуть користуватися вже наступники, а не сам керівник.

І тут виникає спокуса – а може ну його, той стратегічний розвиток? Лавочки фарбуються – виборцю подобається))

І тоді, боячись втратити виборця – втрачають перспективу.

 


Останні публікації цього розділу:

Громадська участь: купа цегли чи затишний дім?

Як готувати молодіжні інклюзивні проєкти: чекліст

Як залучати молодь до своїх проєктів та активностей

Проблема 21 травня. Легітимний президент чи стан interregnum*?

Напрями безбар’єрності в молодіжній роботі

Що не є форум-театром або культура поваги до авторських методик