Як успішно зіпсувати івент. 6 підступних порад початківцям
Формат – ніщо. Формат не важливий. Формат абсолютно не має значення. Наприклад, ви хочете зібрати випускників проекту для того, аби вони між собою затусили і познайомились. Який формат спрацює? ...
Додано:
Maryna Hovorukhina
- Формат – ніщо.
Формат не важливий. Формат абсолютно не має значення. Наприклад, ви хочете зібрати випускників проекту для того, аби вони між собою затусили і познайомились. Який формат спрацює? Правильно, величееезна колонна зала та виступи спікерів за трибуною. Адже саме так проходять тусовки випускників.
- Взимку в залі має бути холодно (а влітку жарко).
Тю, бо це зима, а зимою холодно. А якщо буде тепло, то учасники заходу розслабляться і почнуть отримувати насолоду від присутності на заході. А це гріх!
- Списки учасників мають містити інформацію в довільному порядку
Якщо не дай боже ви склали їх за алфавітом, чи в якійсь іншій послідовності, це означає, що учасника швидко знайдуть. А цього допустити не можна. Ми шукаємо учасника, і хай увесь світ зачекає. Особливо, якщо учасників за 100.
- Таймінг-фігаймінг
Якщо в програмі зазначений час початку заходу – ніколи, чуєте, ніколи не починайте без затримки на 30-40 хв. Пунктуальність для лохів. І цей, якщо спікери починають перебирати час на 10-20 хвилин – це не страшно. Це навпаки дуже вітається. Задайте йому ще запитання від себе. А краще декілька.
- Спікери-шмікери
Заявляйте якомога більше різних відомих спікерів. Далай Лама, Ден Рейнольдс, Мадонна… І і що, що їх не буде? Ну не змогли. А ті, що прийшли (от трясця), хай розповідають про що забажають. Яка різниця, що є метою заходу і навіщо їх запросили?
- Економте на каві
Чим відстойніша кава на вашому заході, тим меньше її будуть пити. Економія! А щоб чаю менше пили, замість термосу з гарячою водою хай воду наливає баріста з кави-машини. Ну і що, що це займає хвилини 3 на 1 чашку, а учасників 100. Чиї це проблеми? Правильно, учасників. Вони ж не чаювати прийшли.
Дякую за натхнення асоціації українських випускників International Visitor Leadership Program.