Зміни до урядового порядку неприбутковості для НУО: що чекати
ДФС розробила проект Постанови Кабміну, що уточнюватиме чинний Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.
Додано:
Артем Коновалов
ДФС розробила проект Постанови Кабміну, що уточнюватиме чинний Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.
Зміни викликані кількома новаціями в Податковому кодексі, що там з’явилися восени 2016 року (зсув строків “перереєстрації” на 1 липня 2017 року, уточнення умов розподілу отриманих доходів/прибутків, невиключення релігійних організацій із Реєстру до 1 січня 2018 року, “стартова” неприбутковість щойно зареєстрованих НУО) й іншими прагненнями покращити документ.
Що ж крім вище зазначеного буде:
– дозволяється подача заяви за формою 1-РН до ДФС через реєстратора (не тільки при заснуванні НУО, але й) при внесенні змін;
– подовження з 10 до 30 календарних днів строку подачі заяви за формою 1-РН до ДФС через зміни в НУО (якщо 1-РН подається не через реєстратора);
– уточнено процедуру виключення неприбуткової організації з Реєстру й скасування ознаки неприбутковості;
– уточнено вимоги до НУО з розгалуженою мережею.
Подобається? Може ще є зауваження чи пропозиції? Можете надсилати якнайшвидше до, щонайменше, чотирьох зацікавлених сторін:
– ДФС поштою (04655, МПС, Київ 53, Львівська площа, 8, Департамент методологічної та нормотворчої роботи Державної фіскальної служби України) або електронкою [email protected];
– Мінфіну поштою (01008, Київ 8, вул. Грушевського, 12/2, Департамент податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України) або електронкою [email protected];
– ДРС поштою (01011, Київ 11, вул. Арсенальна, 9/11, Державна регуляторна служба України);
– проекту “Громадяни в дії” (до 9 лютого), а саме Олесі Долуді на [email protected].