Агенція розвитку Мелітополя оголошує конкурсний закупівлю інструментів
ЗАВЕРШЕНО
КУ «Агенція розвитку Мелітополя» в рамках грантового проекту RPP/2020/08/216/PPP «Платформа сучасної дуальної підготовки та кар’єрного постдипломного зростання фахівців спеціальності «Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», що реалізується за підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру, оголошує відкритий конкурс на закупівлю інструментів.
Дата оголошення про конкурс: 05.02.2021 р.
Термін подання конкурсних пропозицій: до 17:00 20.02.2021 р.
Предметом закупівлі є обладнання, а саме:
- Інструментальний візок з інструментами
Кількість, од 1 |
Кількість поличок не менше 4-х |
Кількість інструментів 177 од. |
Матеріал виготовлення ключів, головок, насадок, ручного шанцевого інструменту хромванадієва сталь |
- Комплект інструментів:
Кількість комплектів, од 3 |
Кількість елементів в комплекті не менше 108 од. |
- Кліщі обтисні:
Кількість, од 2 |
Діаметр затисного отвору від 0.5 мм. до 6.0 мм |
- Автоматичні кліщі для зняття ізоляції
Кількість, од 2 |
Діаметр перетину проводу від 0.5 мм. до 6.0 мм |
- Бокорізи діагональні
Кількість, од 2 |
Довжина, мм від 100 до 120 |
- Довгогубці діелектричні
Кількість, од 2 |
Довжина, мм від 160 до 180 мм. |
Особливості Високовольтні (до 1000v) |
Строк надання товарів: протягом 14 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: м. Мелітополь, Запорізької області, вул. О. Невського 83, Державний навчальний заклад «Мелітопольський професійний аграрний ліцей».
Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/акт виконаних робіт)
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Конкурсна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- Оригінал рахунка-фактури;
- Зразок договору поставки товару;
- Та інші документи, якщо вважає за необхідне.
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
- Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів.
Конкурсні процедури
Запитання щодо конкурсні можна надсилати в електронному вигляді за адресою [email protected] до 19.02.2021 року.
До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього конкурсного оголошення.
Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення передачі товару.
Конкурсні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та:
- в електронному вигляді (у форматі PDF) мають бути надіслані на електронну адресу: [email protected], [email protected] та [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода №RPP/2020/08/216/PPP інструменти» не пізніше 17:00 19.02.2021.
- в оригіналі у паперовому запечатаному вигляді мають бути надіслані не пізніше 19.02.2021 17:00 за адресою:
- для відправлення Укрпоштою: 74312, м. Мелітополь, вул. М. Грушевського 5 з приміткою «Агенції розвитку Мелітополя, не відкривати»,
- для відправлення Новою Поштою: м. Мелітополь, відділення № 4, вул. Героїв України 42/1, отримувач Олександр Мостовий, тел. 096 640 82 59,
- або кур’єрською доставкою: м. Мелітополь, вул. Чернишевського 26, Агенція розвитку Мелітополя.
із зазначенням на конверті назви постачальника, «Відкритий конкурс грантова угода RPP/2020/08/216/PPP інструменти»
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17:00 20.02.2021 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в конкурсному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну.
Результати конкурсу будуть повідомлені організатором учасникам конкурсу шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 23.02.2021 року.
Умови оплати:
Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі до 50% вартості послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Договору, та остаточну оплату протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту надання послуги та підписання Сторонами всіх документів, підтверджуючих надання послуг.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим конкурсним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Зразок конкурсної пропозиції та тристороньої угоди доступні за посиланням.