DiXi Group шукає постачальника PR-сервісу з власною базою даних міжнародних ЗМІ
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація “ДІКСІ ГРУП” оголошує конкурс пропозицій для обрання постачальника PR-сервісу, що надає доступ до контактної бази міжнародних ЗМІ.
Опис очікуваних послуг/вимог до сервісу:
- Наявність контактної бази співробітників міжнародних медіа – не менш ніж 300 тисяч актуальних контактів;
- Доступ до електронного кабінету для не менш ніж 2 користувачів;
- Доступ до системи формування і відправки електронних розсилок на контактну базу;
- Наявність темплейтів для розсилок (прес-релізи, пітчи тощо);
- Можливість формувати персональні бази розсилок (не менше 3) в електронному кабінеті;
- Можливість завантаження до сформованих баз розсилок особистих контактів;
- Можливість формування звітів англійською мовою за певний період у форматах pptx / pdf / xls(x) та/або doc(x);
- Аналітика відкриття та переходів за підсумками здійснення розсилок на контактні бази у електронному кабінеті;
- Технічна підтримка користувачів кабінету у режимі робочого дня.
Оцінювання пропозицій відбуватиметься за такими критеріями:
- Кількість контактів у медіабазі та географічне покриття контактної бази ЗМІ;
- Повнота і доступність звітів;
- Повна вартість послуг;
- Наявність служби підтримки клієнтів сервісу.
Можливість моніторингу останніх публікацій журналістів у медіабазі буде перевагою.
*З метою перевірки зазначеного у заявці функціоналу кандидатам рекомендується надати тестовий доступ до сервісу на 5 робочих днів.
Повний пакет документів повинен містити скан-копії:
- Заповненої заявки на участь в повному конкурсному відборі, яку можна знайти за посиланням: https://bit.ly/38dL88B
- Цінову пропозицію відповідно до вищезазначених вимог.
Для юридичної особи прохання додати наступні скан-копії:
- Довідку про реєстрацію платника податків.
- Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.
Для фізичної особи прохання додати наступні скан-копії:
- Свідоцтва або виписки з Єдиного державного реєстру.
ГО “Діксі Груп” у своїй діяльності запровадила та використовує електронний документообіг. Використання електронного документообігу допомагає нам та нашим партнерам забезпечувати безперебійний обмін документами. Наша організація використовує сервіс ВЧАСНО, який не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення та налаштування. Для початку роботи у даному сервісі вам знадобиться лише доступ до інтернету та наявність електронно-цифрового підпису. ГО “Діксі Груп” вітає всіх учасників електронного обміну документами та заохочує перехід контрагентів на безпаперовий обмін документами, як крок до впровадження нових рівних цифрових можливостей.
Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень оплати послуг (ціни повинні бути представлені в гривнях без ПДВ), до 03 квітня 2024 року за адресою: [email protected].
Контактна інформація:
Чорниш Віктор,
Провідний менеджер з постачання
Громадської організації «ДІКСІ ГРУП»
Вул. Інститутська 18А, оф.3
м. Київ, 01021
Тел./Факс: (+38 044) 253 66 94
Моб.тел.: (+380 050) 257 00 65
E-mail: [email protected]
DiXi Group NGO announces a call for proposals to select a public relations management service provider with the database of international media
Description of expected services/requirements:
- Availability of a contact database of international media employees – at least 300 thousand relevant contacts;
- Access to the online account for no fewer than 2 users.
- Access to the system for creating and sending digital newsletters to the contact database.
- Availability of templates for mailings (press releases, pitches, etc.);
- Ability to create personalized mailing lists (at least 3) in the online account;
- Ability to upload personal contacts to the formed mailing lists;
- Ability to generate reports in English for a certain period in pptx / pdf / xls(x) and/or doc(x) formats;
- Analytics of opens and click-throughs based on the results of mailings to contact databases in the electronic cabinet;
- Technical support for users of the account during the working hours.
The proposals will be evaluated based on the following criteria:
- Number of contacts in the media database, geographic coverage of the media contact database
- Completeness and accessibility of reports.
- Total cost of services.
- Availability of a customer support service.
The ability to monitor the latest publications of journalists in the media database will be an advantage.
*To verify the stated functionality in the application, candidates are recommended to provide test access to the service for 5 business days.
The full package of documents must include scanned copies:
Completed application for participation in the full competitive selection, which can be found at the link: https://bit.ly/3IM5udK
Price offer in accordance with the above requirements.
For legal entities, please attach the following scanned copies:
- Certificate of taxpayer registration.
- Certificates or extracts from the Unified State Register of Legal Entities.
For an individual, please attach the following scanned copies:
- Certificates or extracts from the Unified State Register.
Please send your proposals in Ukrainian/English, indicating the expected level of payment for services, by April 3rd, 2024 to the address: [email protected]