Екодія оголошує тендер на розміщення та обслуговування учасників виїзної зустрічі

Зафіксувати у Google календарі!


tender_ntylth8
Екодія оголошує тендер на розміщення та обслуговування учасників виїзної зустрічі

Мета роботи
Надання послуг з організації заходу, розміщення та обслуговування учасників 5-денної виїзної зустрічі для 50 осіб під часу літнього табору Екодії.

Основні завдання

  1. Проживання орієнтовно 50 учасників протягом п’яти днів 11-15 серпня (чотири ночі).
  2. Додаткове приміщення (конференц-зала) для проведення навчання та інших активностей, яке може вмістити відповідну кількість людей.
  3. Вегетаріанське та веганське харчування для учасників.
  4. Проведення заходу заплановано за межами Києва. Перевага буде надаватися локаціям, які знаходяться за межами великих міст з можливістю піших прогулянок природою поруч.

 

Термін виконання робіт
Заїзд учасників – орієнтовно о 12:00 11 серпня 2025 р.

Виїзд учасників – орієнтовно 12-17:00 15 серпня 2025 р. (залежно від місця проведення і логістики до найближчої залізничної станції).

 

Завантажити Технічне завдання (PDF)

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій: 12 березня 2025 року, до 18:00 за Київським часом.

Тендерні пропозиції надсилайте на електронну адресу:
[email protected], із темою листа: “Тендерна пропозиція на надання послуг із розміщення та обслуговування учасників заходу”


Останні публікації цього розділу:

Тендер на роботи з реконструкції шести освітніх закладів та лікарні в Чернігівській та Київській областях

Тендер із закупівлі офісних меблів (Продовжено)

Тендер на закупівлю послуг «З організації 3-х заходів навчання працівників мобільних команд»

Запит цінових пропозицій надавача послуг вантажних перевезень

Запрошення-подовження до участі в тендері для закупівлі послуги консультаційного супроводу з розробки фандрейзингової стратегії громади та проведення тренінгу з проєктного менеджменту

Відкритий тендер на закупівлю послуг нерегулярних пасажирських перевезень, пов’язаних з поїздками по Чернівецькій області в рамках проєкту/ів