Експерт/експертка з гендерної рівності і соціальної інклюзії (GESI)
Технічне завдання для експерта/експертки з гендерної рівності і соціальної інклюзії (GESI)
Громадська організація «Хотинська платформа розвитку культури і туризму» оголошує про пошук експерта/експертки з гендерної рівності і соціальної інклюзії (GESI) для реалізації відповідного компоненту у межах проєкту «Економічні можливості для молоді Хотинської та Недобоївської громад». Проект організовується ГО “Хотинська платформа розвитку культури і туризму” в межах програми USAID Мріємо та діємо, яка виконується IREX (IREX in Ukraine). Метою проєкту є сприяння економічній активності молоді через підприємницьку діяльність та розвиток бізнес-навичок, із врахуванням гендерної рівності та інклюзивності.
Метою впровадження GESI підходу є в проєктній діяльності є створення рівних умов і справедливих можливостей для всіх учасників та учасниць проєкту незалежно від характеристик їх соціальної ідентичності, а також в широкому контексті сприяти інклюзивному економічному розвитку з акцентом на рівні економічні можливості для молодих дівчат і хлопців . Експерт/експертка забезпечить підтримку команди проєкту в операціоналізації GESI підходу в запланованій проектній діяльності, допоможе інтегрувати GESI компонент у тренінгові програми,матеріали та проведе інформаційну кампанію та навчання для молодих підприємців та підприємниць,школярів на визначенні проєктом теми.
Територія реалізації проєкту: Хотинська та Недобоївська громади, Чернівецька область.
Цільова аудиторія:
- Молодь віком 18-35 років: Учасники курсу «Від ідеї до розвитку власної справи», які прагнуть започаткувати або розвивати власний бізнес із врахуванням гендерно-орієнтованого підходу.
- Школярі віком 14-17 років: Учні п’яти шкіл Хотинської та Недобоївської громад, які беруть участь у курсі «Соціальне шкільне підприємництво: успішні кроки розвитку власної ідеї». Школярі навчатимуться впроваджувати гендерно-інклюзивний підхід у своїх соціальних проєктах.
Завдання експерта/експертки в рамках проєкту:
- Гендерно-інклюзивний аналіз у цільових закладах шкільної освіти:
- В цільових освітніх закладах проведення аналізу ситуації щодо доступу до навчання, аналізу шкільного середовища, організації освітнього процесу та змісту програм у школах.
- Методи збори даних: кабінетне дослідження, спілкування зі школярами, батьками, освітянами через фокус-групи та структуровані інтерв’ю з ключовими інформантами.
- Підготувати звіт за результатами проведеного аналізу та підготувати рекомендацій для зацікавлених сторін.
- Представити та обговорити результати аналізу та рекомендації.\
- З урахуванням результатів гендерно-інклюзивного аналізу у школах: Онлайн-тренінги для команди проєкту:
- проведення 2 онлайн-тренінгів з фокусом на підвищення обізнаностікоманди проєкту щодо роботи з недостатньо представленими та вразливими групами населення (4 години кожен) та впровадження практичних стратегій щодо створення рівних умов та справедивих можливостей для всіх
- Розробка інформаційних матеріалів:
- Розробка листівок, плакатів та брошур з теми гендерної рівності та соціальної інклюзії та проведення інформаційних кампаній для учнів, батьків та вчителів виходячи з широкого контексту ГеРСІ та особливостей освітнього процесу, навчально-виховного процесу та змісту навчання.
- Моніторинг результативності розповсюдження матеріалів та їх впливу на ГеРСІ обізнаність.
- Проведення GESI-орієнтованих тренінгів для молоді (18-35 років):
- Тема: «Як впроваджувати гендерно-орієнтований підхід у бізнесі».
- Формат: 3 тренінги по 4 години.
- Проведення GESI-орієнтованих тренінгів для школярів (14-17 років):
- Тема: «Гендерно-інклюзивний підхід у впровадженні концепції соціального шкільного підприємництва».
- Формат: 5 тренінгів по 4 години у кожній зі шкіл Хотинської та Недобоївської громад.
Кандидати/кандитатки можуть подавати свої заявки/резюме як на виконання окремого завдання, надання окремої послуги, так і пакета вцілому. Перевага може надаватися тим кандидатам та кандидаткам, які зможуть надати комплексну та всебічну підтрику за всіма вказаними напрямками.
Вимоги до кандидата/кандидатки:
- Вища університетська освіта у галузі соціальних наук або суміжних сферах.
- Відмінне знання національного законодавства у сфері гендерної рівності.
- Досвід роботи у сфері GESI, зокрема в контексті економічних можливостей та освіти.
- Досвід проведення навчальних заходів з тематики гендерної рівності та інклюзії.
- Високий рівень самоорганізації та вміння працювати в команді.
- Вільне володіння українською мовою.
- Цифрові навички та вміння використовувати інформаційно-комунікаційні технології.
Термін реалізації завдань: Жовтень 2024-січень 2025 року.
Процедура подання заявки:
Заявки та резюме надсилаються до 14 листопада 2024 р.
Результати будуть оголошені до 17 листопада 2024 р.
Щоб подати заявку, будь ласка, надішліть своє резюме на електронну адресу громадської організації [email protected] із зазначенням теми листа GESI до 14 листопада 2024 р.
Для додаткових питань звертайтеся до проєктного менеджера Атаманюк Оксани, 0660198536, [email protected].