Фемінтенсив-ІІІ
ЗАВЕРШЕНО
24-26 жовтня 2019 року в мальовничому куточку Карпат при підтримці Фонду Відкритого Суспільства та Сігрід Райзінг Траст Фонду Центр «Жіночі перспективи» проводить «Феміністичний інтенсив»
Якщо ви – феміністка, хочете у безпечному просторі поспілкуватися з колегами та поділитися своїми знаннями та навичками, розвіртуалитися з багатьма зі своїх подруг з фейсбуку – запрошуємо зголоситися до нас, заповнивши до 15 вересня 2019 року анкету.
Ми все ще рефлектуватимемо про те:
– Як протидіяти новим викликам?
– Що можна робити для профілактики емоційного вигорання в активізмі?
– З якими месседжами ми виходимо до зовнішнього світу?
– Які форми та методи активізму доцільніші та (с)прийнятніші?
Ми спільно спробуємо створити безпечний майданчик для обговорень наших досвідів та перспектив.
У цьому році до нас долучаться феміністки з інших країн. Ми поговоримо з ними, про те, що відбувається у світі з антигендерними та антифеміністичними ініціативами.
Так, наприклад, участь у Фемінтенсиві візьме легендарна Роза Логар, яка є співзасновницею однієї з найпотужніших міжнародних феміністичних мереж VAWE, також відома феміністка Клементина Суханов – координаторка «чорного протесту» у Варшаві та дослідниця праворадикальних рухів у світі.
Спробуємо відрефлексовувати свій досвід, обговорювати можливі особисті, групові та суспільні феміністичні стратегії, спробуємо вчитися одна в одної, чути одна одну та бути почутою.
Ми збільшимо час для особистих взаємодій та вільно-просторових комунікацій за інтересами. І ми сприятимемо тому, щоб кожній з нас було комфортніше, та кожна з нас мала можливість трохи більше подбати про себе.
Перед Фемінтенсивом 22-23 жовтня 2019 року ми проведемо окремий (вступний) захід – тренінг «Сторітеллінг у комунікаційних та адвокаційних феміністичних кампаніях в Україні».
Під час тренінгу учасниці дізнаються, як розробляти кампанії та застосовувати п’ять основних організаційних практик:
1. «Сторітелінг» – як розповідати історії людей, об’єднані спільними цінностям
2. Стосунки у кампаніях – залучення людей до побудови стосунків, які грунтуються на спільних інтересах та співпраці
3. Структура кампаній – проектування динамічних структур та команд, що дозволяють людям працювати разом
4. Стратегії кампаній – навчання людей стратегічно творчо використовувати свої ресурси та ставити чіткі цілі
5. Реалізація кампанії – організація та мотивація людей, для здійснення конкретних, вимірюваних дій, за які вони несуть відповідальність
Тренінг буде проводитися на основі методології, розробленої професором Маршалом Гансом з Школи управління ім. Кенеді в Гарвардському університеті. Тренінг проводитимуть тренерки зі США.
Для реєстрації у тренінгу необхідно до 15 вересня 2019 року заповнити анкету за посиланням.
Заповнення анкет для участі в обох заходах обов’язкова!
Усі учасниці обох заходів будуть повідомлені індивідуально.
При потребі з запитаннями звертайтеся до Марти Чумало.