Послуги фінансового/ї асистента/ки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

Ганна Красіна, керівниця психологічної служби Фонду «СпівДія», кризова психологиня та арт-терапевтка, тренерка International Child Development Programme
Послуги фінансового/ї асистента/ки

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг Фінансового/ї асистента/ки (за проєктом PIN). 

Дата оголошення про тендер:  15 липня 2024  року

Термін подання тендерних пропозицій: до 11 серпня 2024 року.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00  12 серпня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Деталізація послуг, які надає підрядник:

  1. Підготовка даних для формування фінансової звітності; 
  2. Складання щомісячних та фінальних фінансових звітів відповідно до вимог проєкту та донора; 
  3. Підготовка інформації для аудиторів; 
  4. Контроль отримання первинної документації від постачальників та передачу постачальникам; 
  5. Робота з копіями та оригіналами фінансових документів; 
  6. Впорядкування та перевірка рахунків-фактур, актів виконаних робіт; 
  7. Ведення обліку фінансової документації на електронних та паперових носіях; 
  8. Інші завдання від фінансового менеджера.

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Вища освіта; 
  2. Релевантний досвід роботи від 1 року; 
  3. Досвід роботи в неприбуткових організаціях буде перевагою; 
  4. Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite; 
  5. Відповідальність, проактивність, вміння дотримуватись дедлайнів.

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якому буде детально викладено умови співпраці.

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Резюме.

У разі відсутності реєстрації фізичної особи-підприємця, учасник  надає організатору наступні документи:

  1. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (вказавши в п4., що “Готовий/а зареєструвати ФОП”);
  2. Резюме.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59  11 серпня 2024 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою «Відкриті торги: послуги Фінансового/ї асистента/ки (за проєктом PIN)», на адресу: procurementsss@radnyk.org.

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та відповідатиме професійному досвіду та компетенціям.
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують. 

Запитання  щодо  тендеру  можна  надсилати  в  електронному  вигляді  за  ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 10 серпня 2024 року.

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс з вибору постачальника світильників, обігрівачів, термопотів та рацій у заклади освіти

Конкурс з вибору постачальника кулерів, фільтрів для води та контейнерів для зберігання продуктів у заклади освіти

Pro-Integrity Grant Program "Business Integrity" / Гранти від Pro-Integrity «Доброчесність бізнесу»

Тендер на надання послуг з організації заходів у м. Львові та Львівській області

Тендер на надання послуг з проведення тематичних воркшопів/тренінгів для комітетів ВРУ

Тендер на закупівлю металопластикових вікон, підвіконь та відливів