Формування комісії, що обиратиме директора КП «Київреклама»
ЗАВЕРШЕНО
До Антикорупційної ради надійшов лист від Управління з питань реклами КМДА із проханням надати двох погоджених представників громадськості для участі в роботі конкурсної комісії. Дана комісія створюється для проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду директора КП «Київреклама».
Відповідно до Положення про конкурсний відбір кандидатур до складу комісії можуть увійти два представника громадськості, погоджені Антикорупційною радою.
Документи від громадських організацій приймаються до 14:00 5 вересня 2017 року.
Вимоги до кандидата від громадської організації:
- бездоганна ділова репутація, високі професійні та моральні якості;
- суспільний авторитет;
- досвід в антикорупційній діяльності чи робота в організації, яка займається антикорупційною діяльністю.
Для участі у комісії представники громадських організацій мають надати наступні документи:
1. Лист від організації, яка делегує представника/представників до конкурсної комісії. Лист необхідно оформити на офіційному бланку організації, за підписом керівника та проставленням печатки.
2. Коротке резюме від громадської організації про її діяльність у сфері протидії корупції, або про досвід представника/представників в сфері протидії корупції. Обсягом до 1 сторінки формату А4.
3. Заява від делегованого організацією представника/представників із зазначенням своєї згоди на участь у роботі конкурсної комісії. Підписується делегованим представником.
4. Резюме або біографія делегованого організацією представника/представників до конкурсної комісії. Підписується делегованим представником.
Документи (скановані з оригіналів) прохання надсилати на розгляд Антикорупційної ради при Київському міському голові на електрону пошту: [email protected].
Прохання до представників громадських організацій перед співбесідою ознайомитись із текстом Положення про конкурсний відбір.
Довідка: КП «Київреклама» – комунальне підприємство, що знаходиться у підпорядкуванні Управління з питань реклами КМДА, та займається координацією заходів щодо впорядкування рекламної діяльності, укладанням договорів з розповсюджувачами зовнішньої реклами на право тимчасового користування місцями для розміщення засобів зовнішньої реклами та організацією монтажу (демонтажу) самовільно встановлених рекламних засобів.
Детальніше тут.