ГО “Крок за кроком” оголошує конкурс на обрання постачальника утилізаторів ( картонних коробок )

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

конкурс
ГО “Крок за кроком” оголошує конкурс на обрання постачальника утилізаторів ( картонних коробок )

Громадська організація „Центр психосоціальної реабілітації хімічно залежної молоді „Крок за кроком”  

Фактична адреса: ЄДРПОУ 26200376, Україна, м. Київ – 215, пр-т Георгія Гонгадзе 20 (літер В`), тел. 433-32-59.E-mail: [email protected]

№ 2   «10» листопада 2015р.

                                                                         ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсних торгів із закупівлі товарів та послуг шляхом проведення конкурсу (процедури конкурсних торгів).

Закупівлі здійснюються в рамках проекту «Здоров’я  людей – головна цінність суспільства», який впроваджує ГО ЦПР «Крок за кроком» (далі Замовник)  на період з 01 січня 2015 р. по червень 2017р. за фінансуванням МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні» на виконання програми «Інвестиції у вплив на туберкульоз та ВІЛ» Глобального фонду для боротьби  із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні.

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг буде здійснюватися з 01.11.2015р. по 30.06.2017р.

Закупівля буде здійснюватись у Переможця конкурсу (надсилається повідомлення) шляхом укладання Договору про надання послуг з подальшою оплатою послуг на розрахунковий рахунок.При здійсненні кожної наступної закупівлі буде проводитися узгодження цінової пропозиції. 

Звертаємо Вашу увагу на те,що закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ(згідно положень п.26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/284-2013-%D0%BF).

Пропозиція на офіційному листі має бути надана без ПДВ, і в подальшому оплата по рахунку теж повинна бути без ПДВ.

Претенденти на участь у конкурсі з конкурсних торгів мають подавати цінову комерційну пропозицію в складі: офіційного листа з комерційною пропозицією та реєстраційні документи – відповідно до переліку зазначеному в додатку. Всі документи, надані на конкурс, повинні бути завірені підписом та печаткою (за наявності), запечатані в непрозорий конверт, який направити на адресу організації: 04215 м. Київ, проспект Георгія Гонгадзе, буд.20 «В», отримувач – ГО «Крок за кроком» кур’єром, поштою або особисто. Отримані пропозиції використовуються для проведення конкурсу та залишаються в організації. Пропозиції, що надійдуть електронною поштою та після закінчення терміну подачі розглядатись не будуть.

Термін отримання пропозицій зазначено в додатку щодо конкретної закупівлі.

При виникненні запитань звертатись до фахівця відповідального за закупівлю Давиденко Оксани Григоріївни, тел. (063) 032-29-82 та письмово на адресу:  [email protected](понеділок – п’ятниця з 10.00 до 18.00). 

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників

(http://www.aidsalliance.org.ua/ru/tenders/pdf/plan/GF%20code%20of%20conduct_ukr.pdf).

Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації. 

Методика обрання переможця конкурсу (процедури конкурсних торгів).

Для проведення конкурсу (процедури конкурсних торгів) створюється Комісія, яка в призначений день і час проводить процедуру розкриття комерційних пропозицій (опечатаних конвертів) та визначення переможця конкурсу.Результати конкурсу Комісія направляє на погодження до  МБФ «Міжнародний Альянс з ВІЛ/СНІД в Україні», та через 10 робочих днів повідомляє учасників конкурсу про результати.

Перелік запитів цінових комерційних пропозицій та технічні завдання:

Додаток №1. Запит цінових комерційних пропозицій та технічні завдання на закупівлю продуктових наборів.

Будемо раді Вашому залученню у проект!

Додаток №1 Виготовлення утилізаторів (картонних коробок)                                       утилизатор


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді