ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” шукає надавача послуг “Юриста-консультанта гарячої лінії”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
integration.center

тендер-tender-ntylth3
ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” шукає надавача послуг “Юриста-консультанта гарячої лінії”

ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” ШУКАЄ НАДАВАЧА ПОСЛУГ “ЮРИСТА-КОНСУЛЬТАНТА ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ”

Замовник послуг: ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” в рамках проєкту “Багатогалузева та адресна секторальна гуманітарна допомога для вразливих категорій ВПО, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні та проживають у колективних центрах Рівненської області” в рамках виконання умов Угоди                                     № CBPF-UKR-24-S-NGO-27442 за фінансової підтримки Управління ООН з координації гуманітарних справ (ОСНА).

1. Умови надання послуг та здійснення оплати: 

1.1. Оплата послуг, зазначених в цьому оголошенні, здійснюється на основі Договору про надання послуг. 

1.2. Вартість послуг, обумовлених Договором, визначається із кількості наданих консультацій для ВПО та/або осіб, які постраждали від війни. 

1.3. За умовами Договору надавач послуг зобов’язується надати Замовнику Послуги на основі Технічного завдання (описаного нижче в оголошенні). 

1.4. Підтвердженням фактичного надання і отримання послуг є оформлений Акт про надані послуги.

1.5. Оплата послуг здійснюється за безготівковим розрахунком після надання та прийняття у повному обсязі послуг та підписання Акту про надання послуг. 

2. Кількість потенційних надавачів послуг в рамках конкурсу: Планується підтримання пропозицію одного надавача послуг. 

3. Кваліфікаційні вимоги, технічне завдання та критерії оцінки знаходяться в розгорнутому Оголошення 5

4. Перелік документів, які необхідно подати: 

4.1. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 1 до оголошення  

4.2. Заповнена, підписана та відсканована інформація щодо вартості наданих послуг за два роки за встановленою формою (Додаток 2 до оголошення) та Деталізація розрахунку вартості консультацій (Додаток 3 до оголошення). 

4.3. Усі документи, які вимагаються Додатком 1 до оголошення (зокрема резюме та дипломи/сертифікати, реєстраційні документи ФО або ФОП).

4.4. Лист про відповідність. 

5. Особливі умови: 

5.1. Документи подаються в паперовому вигляді у запечатаному конверті на адресу 33028, м. Рівне, вул. Словацького, 3а (кур’єрською поштою або власноруч).

5.2. Термін надання послуг: травень 2024 року – березень 2025 року.

5.3. Термін подання документів: до 10 травня 2024 року, реєстрація документів завершується о 15:00 год. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Розкриття пропозицій відбудеться о 14:00 год. 13 травня 2024 року за адресою: 33028, м. Рівне, вул. Словацького, 3а.

Пропозиції в електронній формі не приймаються!

За додатковою інформацією звертатися в ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” до відповідальної особи по закупівлям Катерини Трофіменко за телефоном +380686800806 або на пошту [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з проведення рекламної кампанії 22-го Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA який відбудеться з 06 червня по 13 червня 2025 року

Тендер на послуги забезпечення синхронного, послідовного та жестового перекладу подій 22-го Міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA

Тендер на закупівлю основних послуг з організації заходів ГО «Докудейз» протягом 2025 року

Запит на комерційну пропозицію на закупівлю дерев'яних пофарбованих кілків

Оголошення про закупівлю офісного обладнання для проведення презентацій

Оголошення про закупівлю офісного обладнання (кулер та термопот)