ГО “ТИЗМІНИ” оголошує тендер на послуги із закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час обміного візиту в смт. Вигода в рамках проекту ВідНОВА:UA за фінансової підтримки ПРООН

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tyzminy

тендер tender ntylth(3)
ГО “ТИЗМІНИ” оголошує тендер на послуги із закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час обміного візиту в смт. Вигода в рамках проекту ВідНОВА:UA за фінансової підтримки ПРООН

Технічне завдання

Назва послуги: послуга з закупівлі матеріалів для косметичного ремонту під час обміну в смт. Вигода в рамках проекту ВідНОВА:UA за фінансової підтримки ПРООН. 

Завдання: ЛОТ 1: Закупити будівельні матеріали згідно Додатку 1 «Кошторис» для косметичного ремонту під час обміну за адресою: смт. Вигода, вул. Івана Франка, 12.

ЛОТ 2: Закупити вікна та двері згідно Додатку 2 «Кошторис» для косметичного ремонту під час обміну за адресою: смт. Вигода, вул. Івана Франка, 12. 

Вимоги до учасників тендеру:

  1. Товар постачається однією партією.
  2. Товар повинен відповідати якісним характеристикам.
  3. Поставка Товару здійснюється за адресою Покупця, а саме: смт. Вигода, вул. Івана Франка, 12.
  4. Транспортні послуги з поставки Товару та усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки Товару на адресу поставки, входять у ціну Товару.
  5. Завантаження Товару здійснюються Постачальником та входять в ціну Товару.
  6. Постачальник несе всі ризики втрати або ушкодження Товару, а також усі витрати по відношенню до Товару, до моменту його постачання в узгоджений пункт призначення та підписання Покупцем відповідної видаткової накладної.
  7. Упаковка (тара), у якій відвантажується Товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність Товару під час транспортування та збереження.
  8. Вартість тари та упаковки входить в ціну Товару.
  9. Постачальник гарантує, що Товар, який підлягає постачанню за цим Договором, належить йому на правах власності, не є проданим, переданим іншим особам, не закладений, не заставлений, не перебуває під арештом, судових справ у відношенні цього Товару не порушено.
  10. Розрахунок безготівковий. Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.

Подача пропозицій:

Надання тендерних пропозицій – до 01 червня 2023 р. на електронну адресу [email protected]

Додаток 1 до технічного завдання на будматеріали

Додаток 2 до технічного завдання будматеріалів

Лист про відповідність

Обов’язкова додаткова інформація, яка має бути наведена в пропозиції:

а) Повна юридична назва особи, яка буде виставляти рахунок

б) Код ЄДРПОУ

в) ПІБ керівника

г) Юридична адреса компанії та телефон

д) Підписаний Лист про відповідність за встановленою формою

е) Лист згода в довільній формі на обробку персональних даних

є) Реєстраційні документи

ж) Кошторис

з) Сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурсна закупівля "Організація некапітальних покращень у приміщеннях для молодіжної роботи"

Тендерна закупівля на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту санвузлів

Тендер на укладання разового договору на ремонт чотирьох санвузлів та чотирьох душових кімнат

Тендер на укладання разового договору на ремонт трьох кухонь та трьох санвузлів, м. Запоріжжя

Надання послуг перевезень в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Запит цінових пропозицій на послуги з бронювання протиударною плівкою вікон офісного приміщення (Харків)