Грант ПРООН для розбудови потенціалу юридичних клінік у партнерських областях

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
UNDPDnipro

Гранткартинка_шаблон_юр
Грант ПРООН для розбудови потенціалу юридичних клінік у партнерських областях

1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРООН В УКРАЇНІ

Цей конкурс заявок проводять у межах проєкту міжнародної технічної допомоги «Активізація участі громадян для покращення безпеки громад, зміцнення соціальних зв’язків та посилення стабільності на територіях, які постраждали внаслідок війни в Україні» за підтримки Уряду Данії.
Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні працює в 170 країнах і територіях із метою ліквідації бідності, зменшення нерівності, подолання відчуження та розбудови стійкості задля підтримки прогресу в цих країнах. Як агентство розвитку системи ООН ПРООН відіграє вирішальну роль у допомозі країнам у досягненні Цілей сталого розвитку (ЦСР).
Війна в Україні вже призвела до величезних людських жертв, безпрецедентного переміщення населення як усередині країни, так і до сусідніх країн і катастрофічного руйнування інфраструктури. Вісімнадцять років соціально-економічних досягнень України опинилися під загрозою. Основне завдання ПРООН полягає в тому, щоб якомога повніше зберегти здобутки розвитку та якнайшвидше повернути Україну на шлях досягнення Цілей сталого розвитку.
ПРООН надає підтримку уряду, громадянському суспільству й народові України у втіленні демократичних політик і практик для прискорення прогресу сталого розвитку людини. Відповідно до програмного документа країни на 2025–2029 роки ПРООН в Україні підтримує уряд у плануванні національних пріоритетів, зокрема з акцентом на відновлення та розвиток реформ, через три програмні портфелі: 1) сприяння демократичному управлінню та інклюзивному соціальному середовищу; 2) підтримку інклюзивного та сталого економічного зростання та відновлення; 3) сприяння сталим перетворенням у сфері навколишнього середовища й енергетики. Програму доповнює територіальний підхід R4, який підвищує ефективність відновлення, реконструкції та реформування на місцевому рівні. Він забезпечує розподіл ресурсів відповідно до локальних потреб, сприяє розвитку громад, а також гарантує інклюзивність і залучення жителів громад до процесів відновлення, підтримуючи децентралізацію.
У цьому контексті ПРООН в Україні запрошує неурядові організації подавати проєктні пропозиції, спрямовані на розбудову потенціалу юридичних клінік у , мова про підконтрольні Уряду України території).

2. МЕТА КОНКУРСУ
Цей конкурс має на меті забезпечити розбудову потенціалу юридичних клінік, що працюють на базі закладів вищої освіти у цільових областях. Під розбудовою потенціалу юридичних клінік мається на увазі розвиток громадських організацій та їх потенціалу на базі цих юридичних клінік, що включає в себе:
• інституційний та організаційний розвиток;
• питання залучення ресурсів;
• ведення необхідної документації та звітування;
• організація закупівельних процесів;
• розбудова партнерства та інше.

ВАЖЛИВО! Юридичні клініки, що працюють на базі закладів вищої освіти у цільових областях, не обов’язково мають зареєстровану чи партнерську громадську організацію.

У зв’язку з цим, завдання грантоотримувача полягатиме, щонайменше, у наступному:
• Визначити юридичні клініки, що працюють на базі закладів вищої освіти у цільових вищезазначених областях. Попередній перелік буде наданий партнерській організації, однак може бути змінений у ході реалізації грантового проєкту. Остаточний перелік партнерських юридичних клінік має бути затверджений ПРООН. Ці юридичні клініки повинні бути готовими допомагати ВПО, ветеранам та членам їхніх сімей, іншим вразливим верствам населення в громаді та за її межами у вирішенні їхніх нагальних правових потреб, а також забезпечувати перенаправлення до інших суб’єктів (у тому числі до системи безоплатної правничої допомоги).
• У разі відсутності зареєстрованої громадської організації на базі юридичної клініки надати супровід щодо створення такої організації.
• Розвиток потенціалу має включати заходи з розбудови спроможності (тренінги, майстер-класи тощо), спільне надання правової допомоги (як працівниками грантоотримувача, так і юридичних клінік), інші суміжні та доречні види діяльності.
• Важливо, щоб цей проєкт реалізовувався у тісній координації з системою надання безоплатної правничої допомоги. Це означає, що грантоотримувач повинен координувати свою діяльність з системою БПД, проводити спільні візити та консультації, забезпечувати взаємне перенаправлення бенефіціарів (за потреби).
• Цей проєкт охоплює надання (та розбудову спроможності) лише безоплатної первинної правової допомоги. Проєкт НЕ охоплює сфери кримінального, податкового, фінансового, господарського, міжнародного, гуманітарного, військового (з питань мобілізації та/або призову), бюджетного права.
• Важливим є збір даних про правові потреби ветеранів та членів їхніх сімей, ВПО, даних партнерських НУО, тих місцевих НУО, які не підпадають під цей проєкт, але працюють у схожій сфері, рівень спроможності юридичних клінік. У зв’язку з цим, грантоотримувач повинен надати ПРООН два статистичних звіти в межах проміжного та фінального звітування за проєктом (фінальний звіт має включати всі зібрані дані проєкту). Грантоотримувач може запропонувати інші показники для статистичного звіту.
• Бажано у ході реалізації грантового проєкту надати відповідну підготовку та розширити потенціал юридичних клінік у створенні правових продуктів (правопросвітницькі матеріали, онлайн-платформи, відео-та інші інформаційно-правові продукти).
• Бажано, щоб грантоотримувач спільно з юридичними клініками співпрацював з місцевими НУО, які надають безоплатну правову допомогу, гуманітарну допомогу, інші подібні послуги.
• Грантоотримувач повинен поширювати інформацію про наявні ІТ-рішення системи БПД серед бенефіціарів: Кабінет клієнта на сайті БПД, мобільний додаток «Твоє право», волонтерська освітня програма «Академія БПД». Крім того, грантоотримувач повинен розповсюджувати будь-які друковані матеріали (наприклад, буклети) системи БПД.
Пріоритетом грантового проекту має стати організація роботи громадських організацій з ветеранами та членами їхніх сімей. Хоча точна кількість ветеранів, які повертаються, не є публічно доступною з міркувань безпеки, очікується значне збільшення порівняно з довоєнним рівнем. Тому проєкт повинен враховувати унікальні правові потреби ветеранів та членів їхніх сімей, забезпечуючи ефективні комунікаційні стратегії та індивідуальну підтримку. Крім того, він має зосередитися на проблемах підготовки грантових заявок для цієї групи та налагодженні партнерства з відповідними установами та організаціями, включно з представниками громадянського суспільства, з метою посилення систем підтримки.
Наведений обсяг заходів, що мають бути реалізовані в рамках проєкту, є мінімальним; учасники конкурсу можуть доповнити цей перелік власними пропозиціями, зазначивши це в грантовій заявці.
Очікуваними результатами проєкта є інституціональна розбудова спроможності юридичних клінік на території цільових областей.

3. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ТА ТЕРИТОРІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРСУ
3.1. Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим конкурсом, мають відповідати таким обов’язковим вимогам:
● бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території України;
● мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048) та здійснювати діяльність на території, підконтрольній уряду України;
● мати досвід роботи від п’яти років відповідно до тематики конкурсу (у сфері надання правової допомоги, правопросвітництва, тощо);
● мати підтверджений досвід впровадження щонайменше двох проєктів відповідно до тематики конкурсу та звітування за ними;
● продемонструвати спроможність здійснювати діяльність у визначених областях за поточної безпекової ситуації;
● мати відповідних фахівців та персонал проєкту для його реалізації (керівник проєкту, фінансовий спеціаліст/бухгалтер та інші фахівців відповідно до потреб проєкту). У випадку, якщо залучення фахівців передбачається лише за умови підтримки проєктної пропозиції, описова заявка має містити ключові вимоги, що висуватимуться до кожного з фахівців, передбаченого проєктом (профільна освіта, досвід роботи, тощо);
● досвід співпраці з міжнародними організаціями є додатковою перевагою.
3.2. Персонал, залучений до виконання проєкту, повинен відповідати таким вимогам:
● проєктна команда щонайменше має складатися з: координатора проєкту (відповідального за загальну координацію імплементації проєкту та подання відповідних звітів Програмі Розвитку ООН), комунікаційного менеджера та бухгалтера (відповідального за ведення обліково-фінансової звітності);
● досвід роботи у громадському секторі не менше трьох років (для керівника проєкту);
● знання мов – вільне володіння українською мовою;
● бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану із бухгалтерським обліком, фінансами чи економікою), досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку не менше двох років;
● готовність впроваджувати всі правила та регламенти співпраці, запропоновані міжнародним донором;
3.3. Території реалізації конкурсу, вимоги до реєстрації та досвіду організацій:
Проєкт, який буде впроваджуватися за кошти цього грантового конкурсу, планується до реалізації на території фактичного місцеперебування юридичних клінік, що працюють на базі відповідних закладу вищої освіти: Сумська, Харківська, Запорізька, Миколаївська та Херсонська області. У разі переміщення закладу вищої освіти у зв’язку з бойовими діями на іншу територію (Луганська, Донецька та Херсонська області), територія впровадження проєкту буде визначатися за місцем фактичного перебування закладу вищої освіти.

3.4. Параметри, які визначатимуть, чи може НУО отримати за фінансування ПРООН, ґрунтуватимуться на контрольному списку оцінки потенціалу CACHE.
Пропозиції від організацій, які не відповідають наведеним вимогам, розглядатися не будуть. Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть.

4. БЮДЖЕТ ТА ДОЗВОЛЕНІ ВИТРАТИ
Допустимі витрати повинні:
– бути необхідними для здійснення проєктної діяльності;
– використовуватися виключно для витрат на заходи в межах цього проєкту;
– відповідати принципам належного фінансового управління, зокрема ефективності витрат та економічної доцільності;
– бути належним чином задокументованими, ідентифікованими та перевіреними, а також підтвердженими оригінальними підтверджуючими документами.
Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати:
– праці персоналу організації та залучених експертів;
– товарів та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності;
– комунікаційних та інформаційних послуг;
– консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей;
– оренди приміщень (для проведення тренінгів, групової роботи, тощо), обслуговування заходів, та інших послуг, передбачених проєктною діяльністю;
– друкарських, типографських і копіювальних послуг;
– витратних матеріалів і канцелярських товарів;
– транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльністю.
Обов’язкові витрати:
– Оплата послуг керівника проєкту та фінансового спеціаліста/бухгалтера (або передбачення цих послуг як власного внеску чи фінансування із інших джерел);
Недопустимі витрати:
– Витрати на підготовку проєктної пропозиції;
– Урегулювання боргів;
– Міжнародні подорожі;
– Відшкодування витрат, пов’язаних із коливаннями обмінного курсу;
– Створення та реєстрація організації;
– Пряме фіскальне забезпечення державних органів;
– Політична або військова діяльність;
– Релігійна пропаганда;
– Діяльність, що призводить до прямої або непрямої дискримінації будь-яких соціальних груп;
– Проєкти, спрямовані на отримання прибутку від діяльності;
– Придбання транспортних засобів та/або предметів розкоші та пов’язаних послуг.
Адміністративні витрати фінансової пропозиції не можуть перевищувати 5% від загальної вартості проєктної пропозиції. Витрати на оплату праці проєктної команди не можуть перевищувати 20% від загальної вартості проєктної пропозиції.

5. ФІНАНСОВІ УМОВИ ТА ТЕРМІНИ РЕАЛІЗАЦІЇ
Бюджет: Максимальний бюджет проєктної пропозиції не повинен перевищувати 100,000.00 доларів США.
Тривалість: Цей конкурс пропозицій передбачає підтримку проєкту з тривалістю до 9 місяців (однак проєкт має бути завершений не пізніше 30 листопада 2025 року). Плановий початок реалізації проєкту — березень 2025 року.
Проєктні пропозиції, які передбачають спільне фінансування (щонайменше 10% від загального бюджету проєкту), матимуть додаткову перевагу. Спільне фінансування означає наявність джерела фінансування, відмінного від того, яке надається ПРООН в Україні. Власний фінансовий внесок організації повинен бути підтверджений відповідними обліковими документами на етапі подання фінансових звітів за проєктом. Матеріальні активи, доступні в організації (включаючи офісні приміщення та офісне обладнання), не розглядаються як спільне фінансування.
Організація, що отримала грант, отримає авансовий платіж для запланованих заходів за умовами грантової угоди. Ця сума буде визначена індивідуально в залежності від загальної суми гранту, типу діяльності тощо. Подальші транші будуть виплачуватися після отримання та затвердження ПРООН проміжних звітів організації. Сума авансу та наступних виплат буде зазначена в грантовій угоді. Транші гранту виплачуються ПРООН авансом, окрім останнього траншу. Останній транш, мінімальна сума якого складає не менше 10% від загальної суми бюджету гранту, має бути покритий власними коштами ОГС. Після успішного прийняття фінансового звіту ПРООН компенсує допустимі витрати, понесені за останній транш.
Примітка: останній транш у розмірі 10% буде виплачено організації-грантоотримувачу після 100% виконання звітності проєкту, включаючи підтвердження всіх фінансових операцій.

6. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
Аплікаційний пакет складається із таких обов’язкових складових:
1) Повна аплікаційна форма (заповнена у форматі MS Word), в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (*.docx/*.doc) (додаток 1);
2) Фінансова пропозиція (запропонований бюджет у форматі Excel), складена у доларах США і порахована відповідно до курсу ООН станом на 14 лютого 2025 (41.8 гривень/долар) (додаток 2);
3) Відскановані копії таких документів (*.PDF або *.JPG):
● свідоцтво про реєстрацію або витяг;
● довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій із зазначенням коду неприбутковості;
● довідка про наявність банківського рахунку у гривні (для цілей проєкту має використовуватись окремий банківський рахунок у національній валюті, не задіяний в іншій діяльності).
4) усі документи, що підтверджують відповідність технічним критеріям, зазначеним у розділах 3.1 та 3.2 цього оголошення;
5) заповнений контрольний список оцінки потенціалу CACHE та підтверджуючі документи до нього (додаток 3);
6) форма самооцінювання щодо запобігання та протидії легалізації (відмивання) доходів (додаток 4).
7) резюме залученого персоналу та експертів
8) листи підтримки від установ-партнерів (за наявності). У разі залучення співфінансування в листі підтримки має бути зазначений обсяг співфінансування.
Організації, що подають проєктні пропозиції, повинні подати повний аплікаційний пакет (пункти 1–8), за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення:
UN_2025_02_AJ: Розбудова потенціалу юридичних клінік у цільових областях проєкту (Сумська, Харківська, Донецька, Луганська, Запорізька, Миколаївська та Херсонська області)
Повний аплікаційний пакет повинен бути поданий до 12:00 5 березня 2025 року. Аплікаційний пакет (пункти 1-8) повинен бути надісланий одним листом у архіві (*.rar), розмір якого не має перевищувати 25 Mb.
Отримані проєктні пропозиції будуть перевірені на відповідність вимогам конкурсу, і ті, що відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд конкурсної комісії.
Проєктні пропозиції, що надійдуть після вказаного в оголошені терміну з будь-яких причин, не розглядатимуться.
Для отримання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим конкурсом, будь ласка, надсилайте їх у письмовому вигляді за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення «UN_2025_02_AJ: Запит інформації». Відповіді будуть надані протягом 1-2 робочих днів. Усі запити мають бути надіслані не пізніше, ніж за 48 годин до закриття конкурсу.

7. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
7.1. Оцінювання проєктних пропозицій проходить у декілька етапів
Етап 1: Розгляд поданих проєктних пропозицій конкурсною комісією. На цьому етапі подані проєктні пропозиції оцінюються відповідно до критеріїв оцінки, і проєктні пропозиції, що набрали менше 70 балів від загальної кількості балів будуть відхилені. Пропозиції, що потребуватимуть доопрацювання відповідно до рекомендацій конкурсної комісії, будуть повернуті на доопрацювання зі встановленням строків подання оновленої пропозиції.
Етап 2: Остаточне ухвалення переможних проєктних пропозицій, рекомендованих конкурсною комісією до підтримки.
Конкурсна комісія складатиметься з представників ПРООН в Україні відповідно до їх ключових напрямів роботи та залучених експертів. Водночас конкурсна комісія має право звернутися до незалежної експертної думки в ході відбору проєктних пропозицій чи до думки місцевих органів влади, на території яких передбачено діяльність проєкту.
7.2. Критерії оцінки проєктів:
Узагальнена форма оцінки технічної пропозиції Максимальний бал
1. Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка відповідає тематиці та пріоритетам – 20 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам – 10 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу – 0 балів) 20
2. Узгодженість мети, завдань та методів виконання проєкту (мета, завдання та методи виконання проєкту повністю узгоджені між собою – 10 балів, частково узгоджені – 5 балів, не узгоджені – 0 балів) 10
3. Конкретність, досяжність та результативність заходів, запланованих проєктом (Заходи, заплановані проєктом конкретні – 5 балів, досяжні – 5 балів, та результативні – 10 балів, заходи не відповідають переліченим умовам – 0 балів) 20
4. Досвід організації-заявника у питаннях, передбачених проєктною пропозицією (компетентність заявника підтверджена досвідом втілення проєктів, що відповідають напрямам конкурсу – 20 балів, організація має досвід втілення проєктів, але за суміжними напрямами –10 балів; у організації немає досвіду або його попередні проєкти не відповідають напрямам конкурсу – 0 балів) 20
5. Обґрунтованість запланованих витрат та необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчу ціну» – 20 балів, фінансова пропозиція потребує перегляду та/або скорочення витрат – 10 балів, фінансова пропозиція не є обґрунтованою – 0 балів) 20
6. Рівень компетентності (профільна освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетенції – 10 балів, частково необхідний рівень компетенції – 5 балів, не має необхідного рівня компетенції – 0 балів) 10
Загальний бал 100
Примітки
Зверніть увагу!
● Подані на конкурс матеріали не повертаються і не рецензуються.
● Про результати конкурсів учасники будуть повідомлені електронною поштою.
● Остаточне рішення щодо проєкту чи заявки перегляду не підлягає.
● Причини відмови чи підтримки проєкту повідомлені не будуть.

8. ЗВІТУВАННЯ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ
8.1. Моніторинг та оцінювання
Отримувач гранту відповідає за моніторинг упровадження проєкту та оцінювання його результатів. ПРООН в Україні здійснюватиме моніторинг реалізації грантового проєкту через звіти грантоотримувача, зустрічі з працівниками проєкту, їхніми партнерами та благоотримувачами, а також через участь у заходах проєкту.
8.2. Звітування
Отримувач гранту подаватиме звіти у форматі, визначеному ПРООН в Україні:
● проміжні звіти, які включають опис заходів і результатів за узгодженими моніторинговими індикаторами й фінансовим компонентом (буде уточнено в межах відповідної грантової угоди);
● короткі звіти на вимогу, які можуть час від часу вимагатися ПРООН, коли буде потрібна інформація про грантовий проєкт у період між регулярними звітами;
● заключний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період грантової угоди.
Діяльність в межах грантової угоди повинна здійснюватися у відповідності з нормами, правилами, політикою та процедурами ПРООН. Ознайомитись з інструкцією щодо впровадження грантових проєктів можна за цим посиланням.
Для забезпечення дотримання політики ПРООН щодо нульової толерантності та попередження сексуальної експлуатації та насильства (далі – PSEA) проєктна команда отримувача гранту має пройти навчання з питань PSEA та надати UNDP сертифікати, що підтверджують завершення такого навчання, а також заповнити форму самооцінювання з питань PSEA (посилання на навчання та форма самооцінювання будуть надані ПРООН).

1. Аплікаційна форма
2. Фінансова пропозиція
3. CACHE
4. Форма для самосертифікації


 

Сьогодні Простір також потребує вашої підтримки! 

prostir_donate

 

prostirdonate

 

 

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на роботи з реконструкції шести освітніх закладів та лікарні в Чернігівській та Київській областях

Тендер із закупівлі офісних меблів (Продовжено)

Тендер на закупівлю послуг «З організації 3-х заходів навчання працівників мобільних команд»

Запит цінових пропозицій надавача послуг вантажних перевезень

Запрошення-подовження до участі в тендері для закупівлі послуги консультаційного супроводу з розробки фандрейзингової стратегії громади та проведення тренінгу з проєктного менеджменту

Відкритий тендер на закупівлю послуг нерегулярних пасажирських перевезень, пов’язаних з поїздками по Чернівецькій області в рамках проєкту/ів