Грантовий конкурс на виробництво контенту та створення стратегії розвитку редакції
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support) оголошує конкурс заявок на гранти для інноваційних проектів. Реалізація проектів має допомогти медіа удосконалити формати контенту, залучити нові аудиторії, побудувати системну роботу з рекламодавцями. Також грант передбачає консалтинг з експертами проекту від «Інтерньюз-Україна» для розробки та/або вдосконалення стратегій розвитку редакцій.
Мета та завдання конкурсу
Грантовий проект покликаний допомогти медіа збільшити відвідуваність та читабельність, знайти нові форми контенту, покращити взаємодію з аудиторією, залучити та/або збільшити кількість рекламодавців/ партнерств, а також технічно вдосконалити свої медіа.
Цього ЗМІ досягнуть завдяки креативній ідеї, що включає такі складові:
- Інформаційна частина (розробка вузько спеціалізованого тематичного контенту, спецтеми, рубрики, серії матеріалів, які допоможуть залучити нові аудиторії);
- Технічна частина (запуск додатків, розсилок, застосування субсервісів, SEO оптимізація або втілення інших технічних рішень, що покращать роботу з аудиторією).
За результатами конкурсу переможуть 3 редакції. Вони зможуть отримати:
- грант у розмірі 3500 GBP (британських фунтів, еквівалент у грн. приблизно 122 500,00 грн. але точна сума буде встановлена в період узгодження бюджету перед підписанням договору.) на реалізацію проекту з інформаційно-цифрового вдосконалення свого ЗМІ та створення контенту;
- підтримку професійних менторів та медіа-експертів протягом реалізації гранту (до кінця 2019 року).
Хто може подати заявку
Зареєстровані ЗМІ (ТБ, радіо, друковані газети, медіа-платформи), або он-лайн ресурси з усіх областей України.
Критерії оцінки поданих заявок
Важливим критерієм відбору буде наявність медіа-майданчика, який має сталу аудиторію, підключення майданчика до веб-аналітики (або готовність це зробити, якщо цього немає), а також чітка заявка з описом майбутнього проекту.
Заявки будуть оцінюватися за такими критеріями як оригінальність та інноваційність, актуальність, доцільність проекту. Також при оцінці буде враховано, наскільки медіа добре знає свою аудиторію, чи має чітке розуміння сфер, в яких необхідна інформаційна та технічна підтримка, чи планує медіа залучати нових рекламодавців та партнерів.
Одним із трьох переможців стане медіа, яке запропонує проект, що матиме гендерну складову – а саме репрезентуватиме смаки жіночої аудиторії, мобілізує та залучить жінок на свій сайт, буде направлений переважно на жіночу аудиторію.
Детальну інструкцію про те, як вдало заповнити заявку, читайте тут: http://bit.ly/grant_instruction
Інші суттєві умови
Окрім суми гранту, переможці отримають менторську підтримку експертів, які є досвідченими спеціалістами у сфері медіа та монетизації ЗМІ. Протягом роботи над проектами ментори відвідуватимуть редакції, а також консультуватимуть їх онлайн.
Також виконання грантового проекту включає тренінг з монетизації у Києві, та обов’язкову зустріч 3-х редакцій-переможців для нетворкінгу та обміну досвідом.
Умови участі
Для участі у конкурсі учасники мають заповнити заявку, де детально описати ідеї майбутніх проектів. Разом із заявкою учасники мають подати бюджет, складений у гривнях: http://bit.ly/budget-proposal-iua.
Заявку та бюджет учасники мають надіслати на електронну пошту [email protected] з поміткою «Заявка на участь у гранті» до 1 березня 2019 року до 23.00. Заявки, надіслані пізніше вказаного терміну, розглядатися не будуть.
Результати відбору будуть оголошені до 15 березня включно. Організатори залишають за собою право не пояснювати причину відмови.
Додаткову інформацію щодо програмних питань можна отримати у координатора проекту Катерини Юдіної, написавши на пошту [email protected], або за телефоном: +38 093 750 36 38.
Додаткову інформацію щодо фінансових питань можна отримати у фінансового менеджера проекту Тетяни Шумової, написавши на пошту [email protected], або за телефоном: +38 066 215 3053.
Довідка
Програма грантів з інформаційно-цифрового вдосконалення медіа є частиною проекту “Розвиток українських медіа через аналіз аудиторії та контенту”. Проект реалізує ГО “Інтерньюз-Україна” за фінансової підтримки Швеції та Internews (проект Audience Understanding and Digital Support).