Грантовий конкурс «Зміцнення громадської безпеки та взаємодія поліції та громади на засадах партнерства у цільових громадах Донецької та Луганської областей»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Maksym Kytsiuk

cq5dam.web.1280.1280
Грантовий конкурс «Зміцнення громадської безпеки та взаємодія поліції та громади на засадах партнерства у цільових громадах Донецької та Луганської областей»

1. ВСТУП

Це Оголошення має на меті надати інформацію про конкурс грантів для неурядових організацій, які здійснюють діяльність на території Донецької та Луганської областей, який проводиться Програмою ООН із відновлення та розбудови миру, та пояснити процедуру подачі проєктних пропозицій. В Оголошенні викладені критерії відповідності вимогам конкурсу, процес подачі та відбору проєктних пропозицій, а також критерії оцінки проєктів, які будуть відібрані в межах цього конкурсу.

Загальна стратегія конкурсу полягає у застосуванні орієнтованого на громаду підходу для забезпечення громадської безпеки та взаємодії поліції та громади на засадах партнерства. Конкурс проводиться за наступним цільовим напрямом:

UN_RPP_3_2021_17_CS_CP: «Зміцнення громадської безпеки та взаємодія поліції та громади на засадах партнерства у цільових громадах Донецької та Луганської областей»

2. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОГРАМУ ООН ІЗ ВІДНОВЛЕННЯ І РОЗБУДОВИ МИРУ

Поточний конфлікт на сході України справив прямий і вкрай негативний вплив на соціальну згуртованість, безпеку громад та верховенство права. Визнаючи необхідність термінового вирішення питань відновлення, відбудови економіки та розбудови миру в районах, які безпосередньо та опосередковано постраждали від збройного конфлікту, наприкінці 2014 року уряд України звернувся до міжнародної спільноти з проханням надати технічну допомогу та фінансову підтримку для оцінки пріоритетних потреб відновлення. Наприкінці 2014 року Організація Об’єднаних Націй, Світовий банк та Європейський Союз провели оцінку відновлення та розбудови миру, яка була схвалена Кабінетом Міністрів у середині 2015 року.

До початку збройного конфлікту протягом останнього десятиліття ПРООН була представлена та здійснювала активну діяльність на сході України, з акцентом на розвиток громад, розвиток громадянського суспільства та охорону навколишнього середовища. Робота над вирішенням конкретних проблем розвитку, породжених конфліктом та обговорених вище, ґрунтується на цій попередній роботі та налагоджених партнерських відносинах. Вона розпочалася у 2015 році через Програму ООН із відновлення та розбудови миру, яка є багатосторонньою донорською рамковою програмою, спільно імплементованою чотирма партнерськими агентствами ООН у співпраці з урядом України.

Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО).

Програму підтримують дванадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз, Європейський інвестиційний банк, Посольство США в Україні, а також уряди Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швеції, Швейцарії та Японії.

Програма ООН із відновлення та розбудови миру впроваджується з метою реагування та пом’якшення причин і наслідків збройного конфлікту. Вона ґрунтується на результатах Оцінки відновлення та розбудови миру і узгоджується з Державною цільовою програмою відновлення та розбудови миру в східних регіонах України, а також з двома обласними стратегіями розвитку до 2020 року. Програма ООН із відновлення та розбудови миру передбачає три основні напрямки діяльності: 1) підтримка економічного відновлення у громадах, які постраждали внаслідок збройного конфлікту; 2) сприяння впровадженню реформи з децентралізації влади та реформи у сфері охорони здоров’я; 3) посилення громадської безпеки та соціальної згуртованості. Програма повністю узгоджена з Рамковою програмою партнерства між урядом України та Організацією Об’єднаних Націй. Вона тісно взаємопов’язана з Програмою демократичного врядування та реформ, що впроваджується на загальнонаціональному рівні та в усіх областях України та відповідає Цілям сталого розвитку, зокрема, цілі сталого розвитку 16 (Мир, справедливість та сильні інститути).

Як територіальна програма, розроблена спеціально для районів на сході України, які постраждали внаслідок збройного конфлікту, Програма ООН із відновлення та розбудови миру спрямована на основні пріоритетні потреби у сфері стабілізації, розбудови миру, економіки та врядування на сході України після початку збройного конфлікту. Вона враховує можливості, що виникли в результаті Мінського протоколу від вересня 2014 року та поновлення дії його положень про припинення вогню, а також повністю пристосована для створення взаємозалежності між гуманітарними потребами та потребами з розвитку.

Заходи Програми згруповані за такими ключовими компонентами Програми, які відображають пріоритетні потреби регіону:

Компонент I: Економічне відновлення та відбудова критично важливої інфраструктури;

Компонент II: Місцеве самоврядування та реформа з децентралізації влади;

Компонент III: Громадська безпека та соціальна згуртованість.

Фінансування в межах конкурсу грантів буде надано за підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.

Фінансове адміністрування грантового конкурсу покладене на Програму розвитку ООН (ПРООН).

3.ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ ТА ТЕРИТОРІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНКУРСУ

3.1. Громадські або благодійні організації, що подаватимуть проєктні пропозиції за цим Конкурсом, мають відповідати наступним обов’язковим вимогам:

  • бути офіційно зареєстрованими зі статусом юридичної особи на території Донецької або Луганської області. Учасники можуть подавати свої заявки для реалізації проєктів в межах відповідної області реєстрації юридичної особи;
  • мати статус неприбуткової або благодійної організації (коди неприбутковості 0032, 0034, 0036, 0038, 0039 або 0048);
  • мати досвід роботи від 2 років відповідно до тематики конкурсу (у сфері громадської безпеки або взаємодії поліції та громади на засадах партнерства)
  • мати підтверджений досвід впровадження щонайменше двох проєктів, один з яких обов’язково повинен мати реалізацію інфраструктурної складової або бути проєктом технічної допомоги провайдерам безпеки, та звітування за ними;
  • мати відповідних фахівців та персонал проєкту для його реалізації (керівник проєкту, фінансовий спеціаліст/бухгалтер та інших фахівців відповідно до потреб проєкту). У випадку, якщо залучення фахівців передбачається лише за умови підтримки проєктної пропозиції, описова заявка має містити ключові вимоги, що висуватимуться до кожного з фахівців, передбаченого проєктом (профільна освіта, досвід роботи, тощо);

3.2. Персонал, залучений до виконання проєкту, повинен відповідати наступним вимогам:

  • Проєктна команда щонайменше має складатися з: координатора проєкту (відповідального за загальну координацію імплементації проєкту та подання відповідних звітів Програмі ООН із відновлення та розбудови миру), бухгалтера (відповідального за ведення обліково-фінансової звітності);
  • Досвід роботи у громадському секторі не менше двох років (для керівника проєкту);
  • Знання мов – вільне володіння українською мовою;
  • Бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану із бухгалтерським обліком), досвід роботи у сфері бухгалтерського обліку не менше двох років;
  • Готовність впроваджувати всі правила та регламенти співпраці, запропоновані міжнародним донором;

Зайнятість персоналу:

· Керівник проєкту – не більше 0,25 – 0,5 ставки ;

· Бухгалтер – не більше 0,25 ставки.

3.3. Території реалізації конкурсу, вимоги до реєстрації та досвіду організацій:

Проєкти, які будуть реалізовуватися за кошти цього грантового конкурсу, повинні реалізовуватися на території цільових громад, а саме:

За піднапрямом Громадська безпека:

16 цільових громад Донецької області: Добропільська ТГ, Дружківська МТГ, Покровська ТГ, Мирноградська ТГ, Слов’янська МТГ, Сіверська ТГ, Соледарська ТГ, Світлодарська ВЦА, Мангушська ТГ, Волноваська ВЦА, Вугледарська ВЦА,  Сартанська ВЦА, Великоновосілківська ТГ, Мар’їнська ВЦА,, Авдіївська ВЦА, Торецька ВЦА.

15 цільових громад Луганської області: Лозно-Олександрівська ТГ, Троїцька ТГ, Нижньодуванська ТГ, Сєвєродонецька міська ВЦА,  Лисичанська міська ВЦА, Кремінська ТГ, Міловська ТГ, Новоайдарська ТГ, Трьохізбенка, Попаснянська міська ВЦА, Золоте, Красноріченська ТГ, Щастинська міська ВЦА , Станично-Луганська селищна ВЦА, Біловодська ТГ.

За піднапрямом взаємодія поліції та громади на засадах партнерства:

Донецька область: Добропільська ТГ, Дружківська МТГ, Покровська ТГ, Мирноградська ТГ, Слов’янська МТГ, Святогірська ТГ, Сіверська ТГ, Соледарська ТГ, Світлодарська ВЦА, Мангушська ТГ, Волноваська ВЦА, Вугледарська ВЦА,  Сартанська ВЦА, ВеликоновосілківськаТГ, Мар’їнська ВЦА, ВЦА міста Красногорівка, Авдіївська ВЦА, Торецька ВЦА, м.Маріуполь та населені пункти, що розташовані в межах території на 20-ти кілометровій відстані до лінії зіткнення.

Луганська область: Лозно-Олександрівська ТГ, Троїцька ТГ, Нижньодуванська ТГ, Сєвєродонецька міська ВЦА,  Лисичанська міська ВЦА, Кремінська ТГ, Міловська ТГ, Новоайдарська ТГ, Трьохізбенка, Попаснянська міська ВЦА, Золоте, Красноріченська ТГ, Щастинська міська ВЦА , Станично-Луганська селищна ВЦА, Біловодська ТГ,  та населені пункти, що розташовані в межах території на 20-ти кілометровій відстані до лінії зіткнення.

3.4. Параметри, які визначатимуть, чи може НУО отримати за фінансування ПРООН, ґрунтуватимуться на контрольному списку оцінки потенціалу CACHE.

Пропозиції від організацій, які не відповідають наведеним вимогам, розглядатися не будуть. Заявки, надіслані від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ і організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій, релігійних організацій, розглядатися не будуть.

Організації, що мають поточну грантову угоду із компонентом «Громадська безпека та соціальна згуртованість» Програми ООН із відновлення та розбудови миру, можуть подавати проєктні заявки на цей конкурс за умови якщо діяльність за поточною угодою буде повністю завершена до 15 червня 2021 року (включно із поданням фінансової і програмної звітності).

4. ОПИС ЗАВДАННЯ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ КОНКУРСУ

Цей конкурс грантів спрямований на підтримку п’яти проєктних ініціатив щодо застосування орієнтованого на громаду підходу для забезпечення громадської безпеки та взаємодії поліції та громади на засадах партнерства.

За піднапрямом Громадська безпека до розгляду будуть прийняті проєктні пропозиції, які відповідають цільовій спрямованості Проєкту:

· удосконалення механізмів та підвищення рівня особистої і громадської безпеки для жінок та чоловіків, дівчат та хлопчиків;

· відновлення та зміцнення довіри, а також покращення координації між місцевими жителями/-льками, органами державної влади і місцевого самоврядування, надавачами послуг із безпеки, надавачами послуг постраждалим від гендерно зумовленого насильства, місцевими підприємцями, лідерами/-ками громадської думки та іншими зацікавленими сторонами у питаннях громадської безпеки;

· підвищення обізнаності жителів громад у питаннях громадської безпеки, гендерно зумовленого насильства, дискримінації, ризиків, пов’язаних із конфліктом та різним впливом конфлікту на жінок та чоловіків, в тому числі з вразливих груп населення;

· підвищення обізнаності жителів громад щодо прав людини, механізмів їх захисту;

· підвищення обізнаності молоді щодо існуючих механізмів безпеки та ролі таких механізмів у вирішенні актуальних у громаді питань безпеки;

· підвищення юридичної обізнаності серед молоді, покращення розуміння того, як працюють інституції тощо;

· залучення молоді до визначення актуальних проблем особистої та громадської безпеки та їх вирішення;

· залучення ветеранів/ветеранок АТО та ООС до покращення та підтримки особистої та громадської безпеки у громадах;

· розробка та втілення інноваційних рішень у сфері технологій, інтернет технологій тощо задля підвищення особистої та громадської безпеки, підвищення обізнаності щодо громадської безпеки;

· підвищення безпеки для жінок та їх залучення та рівна участь у процесах прийняття рішень щодо громадської безпеки;

· покращення залучення жінок та чоловіків у житті громади, зокрема, розширення прав і можливостей молоді, людей літнього віку, людей з інвалідністю, етнічних меншин, ветеранів/ветеранок АТО та ООС та їх сімей, внутрішньо переміщених осіб, маргінальних груп, жінок та чоловіків, які зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту;

· попередження і протидія гендерно зумовленому насильству;

· створення і підтримка діяльності діалогових платформ, які залучатимуть жінок та чоловіків, дівчат та хлопців, в тому числі з вразливих груп населення (включно з використанням сучасних інформаційних технологій);

· адвокація змін на місцевому та регіональному рівнях щодо дотримання прав та розширення можливостей жінок і чоловіків у громадах, включно з найбільш вразливими групами;

· моніторинг прав людини та вироблення відповідних рекомендацій;

· підвищення обізнаності щодо прав та потреб вразливих груп населення;

· здійснення громадських кампаній (адвокації) на захист прав людини;

· проведення просвітницьких та інформаційних кампаній з прав людини та з механізмів захисту прав людини і застосування таких механізмів;

· формування та організація роботи мереж та коаліцій;

· проведення освітніх заходів та формування самоорганізованих правозахисних спільнот;

· адвокаційна та просвітницька діяльність щодо попередження і протидії гендерно зумовленого насильства;

· Підвищення рівня готовності громад до непередбачуваних ситуацій соціально-економічного характеру, а саме покращення координації та зміцнення захисту найбільш вразливих груп у громаді.

За піднапрямом Взаємодія поліції та громади на засадах партнерства до розгляду будуть прийняті проєктні пропозиції, які відповідають цільовій спрямованості Проєкту:

· підтримці ініціатив, спрямованих на покращення взаємодії поліції і населення на засадах партнерства з особливим фокусом на громади, розташовані у сільській місцевості та населених пунктах, розташованих вздовж «лінії зіткнення»;

· вирішенню проблем безпеки, які існують в громаді і вирішення яких є пріоритетним для жителів громади;

· попередженню виникнення негативних явищ та факторів, що в майбутньому можуть призвести до тяжких наслідків;

· покращенню поліцейських послуг, які надаються громадянам поліцією, запровадження в діяльність поліції принципів відкритості та прозорості, створення дружнього до людини простору та покращення комунікації.;

· впровадженню «пілотних проєктів» з підтримки та забезпечення прав неповнолітніх осіб, у т.ч. затриманих, у відділах/відділеннях поліції, спрямованих на підвищення якості надання поліцейських послуг неповнолітнім та зміцнення довіри до поліції;

· впровадження інноваційних методів вирішення міжособистісних та групових конфліктів, що втілюються поліцією у партнерстві з населенням, з метою недопущення порушень громадського порядку, скоєння правопорушень та створення безпечного простору;

· у взаємодії та за участі поліції створення діалогових майданчиків, центрів для проведення превентивних та освітніх заходів з протидії домашньому насильству та гендерно зумовленим злочинам;

· підтримці ініціатив, спрямованих на покращення безпеки туризму, задоволення потреб безпеки  відпочивальників та мешканців/мешканок громад під час туристичного сезону.

В межах конкурсу не підтримується розробка об’ємних методичних матеріалів чи брошур – лише буклети об’ємом не більше 1-2 сторінок. Організація, що планує розробляти інформаційні матеріали, має наперед продумати всі аспекти розробки інформаційного продукту, адже до нього висуваються ті ж самі вимоги, що й до інформаційних продуктів, що випускаються Програмою ООН із відновлення та розбудови миру (правильне використання дисклеймерів, логотипів, термінології, дизайн, залучення експерта для вичитки продуктів із вузько специфічної тематики як ГЗН та ін). Друк інформаційних продуктів в межах грантових проєктів можливий, проте не вітається зважаючи на те, що все більшого поширення набувають саме електронні продукти і їх поширення у електронному вигляді.

5. ВИМОГИ ДО ФІНАСУВАННЯ, СПІВФІНАНСУВАННЯ ТА ТРИВАЛІСТЬ ПРОЄКТУ

Тривалість проєктів – до 6 місяців. Початок імплементації проєктів – 30 червня 2021 року.

Очікується, що отримані проєктні пропозиції будуть профінансовані у розмірі від 18 000 до 20 000 доларів США для проєктів. Проєкти із меншим бюджетом мають подаватися на відповідні конкурсні напрями партнерських організацій з адміністрації малих грантів Компоненту громадська безпека та соціальна згуртованість ( у 2021 році – ІСАР Єднання та ЗУРЦ), і у разі подачі на цей конкурс будуть відхилені за технічними критеріями.

Проєкти, що подаватимуться за цим конкурсним напрямом обов’язково мають  включати в себе інвестиції в розвиток інфраструктури або технічну допомогу провайдерам безпекових послуг в реалізації проєктів, орієнтованих на потреби громад. Вартість інфраструктурної складової  або технічної допомоги має складати не менше 60% від загальної вартості проєктної пропозиції.

Проєктним пропозиціям, в межах яких буде запропоноване співфінансування (не менше ніж 10% від загального бюджету проєкту), надаватимуться додаткові бали при розгляді відповідно до Критеріїв оцінки проєктних пропозицій. Під співфінансуванням мається на увазі наявність іншого джерела фінансування, крім Програми ООН із відновлення та розбудови миру. Власний фінансовий внесок організації має бути підтверджений відповідними обліково-бухгалтерськими документами на етапі подачі фінансової звітності за проєктом. Наявні у організації матеріальні цінності (включаючи офісне приміщення та офісну техніку) у якості співфінансування не розглядаються.

Додаткову перевагу отримують організації, проєктні заявки яких будуть мати листи підтримки від: партнерських громадських організацій щодо спільної участі у реалізації проєкту; органів державної влади або органів місцевого самоврядування щодо гарантій взяття на баланс цінностей, створених в ході проєкту, та їх подальшого утримання за рахунок бюджетних коштів відповідно до чинного законодавства тощо.

6. ВИТРАТИ ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

6.1. Дозволені витрати

Прийнятними вважаються витрати, які:

- необхідні для досягнення цілей та завдань проєкту;

- що відповідають принципу ефективності та економічності витрат («найвища якість за найнижчу ціну»);

Кошти, надані в межах конкурсу, можуть бути використані винятково для оплати:

- праці персоналу організації та залучених експертів;

- товарів та послуг, необхідних для реалізації проєктної діяльності;

- комунікаційних та інформаційних послуг;

- консультаційних послуг, необхідних для досягнення проєктних цілей;

- оренди приміщень (для проведення тренінгів, групової роботи, тощо), обслуговування заходів, та інших послуг, передбачених проєктною діяльністю;

- друкарських, типографських і копіювальних послуг;

- витратних матеріалів і канцелярських товарів;

- транспортних та інших витрат, пов’язаних із проєктною діяльністю.

6.2. Обов’язкові витрати:

- Оплата послуг керівника проєкту та фінансового спеціаліста/бухгалтера (або передбачення цих послуг як власного внеску чи фінансування із інших джерел);

6.3. Неприйнятними є витрати, пов’язані з:

- підготовкою проєктної пропозиції для участі в конкурсі;

- сплатою боргів;

- відшкодуванням витрат, пов’язаних із коливанням валютного курсу;

- міжнародними відрядженнями;

- орендою офісу та сплатою комунальних послуг.

Адміністративні витрати фінансової пропозиції не можуть перевищувати 5% від загальної вартості проєктної пропозиції. Витрати на оплату праці працівників проєкту не можуть перевищувати 15% від загальної вартості проєктної пропозиції.

7. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОТРИМАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

Аплікаційний пакет складається із наступного:

1)   Онлайн аплікаційна форма, заповнена онлайн за посиланням, що містить основні відомості про організацію та проєктну пропозицію.

2)   Повна аплікаційна форма (заповнена у форматі MS Word), в якій описано організаційний план та план впровадження проєкту (*.docx/*.doc) (додаток 1);

3)   Фінансова пропозиція (запропонований бюджет у форматі Excel) складена у доларах США і порахована відповідно до курсу ООН станом на червень 2021  (курс доступний за посиланням https://treasury.un.org/operationalrates/OperationalRates.php) (додаток 2). Транші будуть виплачуватися у гривні за курсом ООН станом на дату платежу;

4)   Відскановані копії наступних документів (*.PDF або *.JPG):

  • свідоцтво про реєстрацію або витяг;
  • довідка з податкової інспекції про внесення організації до Реєстру неприбуткових організацій з зазначенням коду неприбутковості.

5) Усі документи, що підтверджують відповідність технічним критеріям, зазначеним у розділах 3.1 та 3.2 цього оголошення;

6) Листи підтримки проєкту (опціонально), в яких необхідно зазначити:

Ÿ В чому конкретно полягає підтримка проєкту;

Ÿ Розмір співфінансування проєктної діяльності та конкретні статті витрат, які будуть профінансовані (за наявності співфінансування).

7) За умови проведення капітального ремонту приміщень /ремонту приміщень на конкурс має бути поданий кошторис або проєктно-кошторисна документація (ПКД).

До вартості проєктної пропозиції із проведенням ремонту має бути включений технічний нагляд. Вартість технічного нагляду має бути розрахована як 2% від вартості будівельних робіт, підрядник для технічного нагляду буде рекомендований зі сторони ПРООН. Технічний нагляд буде оплачуватися із коштів гранту.

Організації, що подають проєктні пропозиції, повинні заповнити онлайн аплікаційну форму (пункт 1), а також подати повний аплікаційний пакет (пункти 2-7), зазначений вище, за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення:

UN_RPP_3_2021_17_CS_CP: «Зміцнення громадської безпеки та взаємодія поліції та громади на засадах партнерства у цільових громадах Донецької та Луганської областей»

Повний аплікаційний пакет повинен бути поданий до 12:00 17 червня 2021 року. Аплікаційний пакет (пункти 2-7) повинен бути надісланий одним листом у архіві (*.rar) розмір якого не має перевищувати 25 Mb.

Отримані проєктні пропозиції будуть перевірені на відповідність вимогам конкурсу, і ті, що відповідатимуть вимогам, будуть передані на розгляд Конкурсної комісії.

Проєктні пропозиції, що надійдуть після вказаного в оголошені терміну з будь-яких причин, не розглядатимуться.

Для отримання відповідей на запитання, що можуть виникнути під час підготовки проєктних пропозицій за цим Конкурсом, будь ласка, надсилайте їх у письмовому вигляді за електронною адресою [email protected] із темою повідомлення  «UN_RPP_3_2021_17_CS_CP: Запит інформації». Відповіді будуть надані протягом 1-2 робочих днів. Усі запити мають бути надіслані не пізніше, ніж за 48 годин до закриття конкурсу.

8. ОЦІНЮВАННЯ ПРОЄКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ

8.1. Оцінювання проєктних пропозицій проходить у декілька етапів.

Етап 1: Розгляд поданих проєктних пропозицій Конкурсною комісією. На цьому етапі подані проєктні пропозиції оцінюються відповідно до критеріїв оцінки, і проєктні пропозиції, що набрали менше 70 балів від загальної кількості балів будуть відхилені. Пропозиції, що потребуватимуть доопрацювання відповідно до рекомендацій Конкурсної комісії, будуть повернуті на доопрацювання зі встановленням строків подання оновленої пропозиції.

Етап 2: Остаточне ухвалення переможних проєктних пропозицій, рекомендованих Конкурсною комісією до підтримки.

Конкурсна комісія складатиметься з представників Програми ООН із відновлення і розбудови миру відповідно до їх ключових напрямів роботи та залучених експертів. Разом з цим, Конкурсна комісія має право звернутися до незалежної експертної думки в ході відбору проєктних пропозицій чи до думки місцевих органів влади, на території яких передбачена діяльність проєкту.

8.2. Критерії оцінки проєктів:

 

Узагальнена форма оцінки технічної пропозиції

Максимальний бал

1.

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка відповідає тематиці – 10 балів, відповідає пріоритетам – 10 балів; заявка частково відповідає тематиці – 5 балів, частково відповідає пріоритетам – 5 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу – 0 балів)

10

2.

Узгодженість мети, завдань та методів виконання проєкту (мета, завдання та методи виконання проєкту повністю узгоджені між собою – 10 балів, частково узгоджені – 5 балів, не узгоджені – 0 балів)

10

3.

Конкретність, досяжність та результативність заходів, запланованих проєктом (Заходи, заплановані проєктом конкретні – 5 балів, досяжні – 5 балів, та результативні – 5 балів, заходи не відповідають переліченим умовам – 0 балів)

15

4.

Досвід організації-заявника у питаннях, передбачених проєктною пропозицією (компетентність заявника підтверджена досвідом втілення проєктів, що відповідають напрямкам Конкурсу – 10 балів, організація має досвід втілення проєктів, але у суміжних до проєктної пропозиції напрямках – 5 бали; у організації немає досвіду або його попередні проєкти не відповідають напрямкам Конкурсу – 0 балів)

10

5.

Обґрунтованість запланованих витрат та необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу «найвища якість за найнижчу ціну» – 20 балів, фінансова пропозиція потребує перегляду та/або скорочення витрат – 10 балів, фінансова пропозиція не є обґрунтованою – 0 балів)

20

6.

Ґендерно специфічні потреб з особливим акцентом на найбільш уразливі групи населення із цільових громад враховані у поданій заявці (ґендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані – 10 балів, ґендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи враховані частково – 5 балів, ґендерно специфічні потреби з особливим акцентом на найбільш уразливі групи не враховані – 0 балів)

10

7.

Наявність співфінансування за проєктом (у фінансовій чи не фінансовій формі) (наявне співфінансування у розмірі 20% – 10 балів, наявне співфінансування у розмірі до 10% – 5 балів, співфінансування відсутнє – 0 балів);

10

8.

Рівень компетентності (профільна освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетенції – 15 балів, частково необхідний рівень компетенції – 10 балів, не має необхідного рівня компетенції – 0 балів)

15

 

Загальний бал

100

 

Примітки

 

 

Зверніть увагу!

  • Подані на конкурс матеріали не повертаються і не рецензуються.
  • Про результати конкурсів учасники будуть повідомлені електронною поштою.
  • Остаточне рішення щодо проєкту чи заявки перегляду не підлягає.
  • Причини відмови чи підтримки проєкту повідомлені не будуть.

9. ЗВІТУВАННЯ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНЮВАННЯ ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

9.1. Моніторинг та оцінювання

Отримувач гранту відповідає за моніторинг упровадження проєкту та оцінювання його результатів. Програма розвитку ООН здійснюватиме моніторинг реалізації грантового проєкту через звіти грантоотримувача, зустрічі з працівниками проєкту, їх партнерами та благоотримувачами, а також через участь у заходах проєкту.

9.2. Звітування

Отримувач гранту подаватиме звіти у форматі, визначеному Програмою розвитку ООН:

  • проміжні звіти, які включають опис заходів і результатів за узгодженими моніторинговими індикаторами й фінансовим компонентом (буде уточнено в межах відповідної грантової угоди);
  • короткі звіти на вимогу, які можуть час від часу вимагатися ПРООН, коли буде потрібна інформація про грантовий проєкт в період між регулярними звітами;
  • заключний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період грантової угоди.

10. ФІНАНСУВАННЯ

Організація-грантоотримувач отримає авансовий платіж на заплановану діяльність у межах грантової угоди. Розмір авансового та подальших платежів буде зафіксовано у грантовій угоді. Цей розмір буде визначений індивідуально з огляду на загальний розмір гранту, тип діяльності тощо. Наступні транші будуть виділені після отримання та затвердження ПРООН проміжних звітів організації.

Зверніть увагу! Фінальний транш у розмірі 10% буде надано організації-грантоотримувачу постфактум після 100% звітування за проєктом, включаючи підтвердження усіх фінансових операцій.

Додатки

Аплікаційна форма

Бюджет

Контрольний перелік питань для оцінки спроможності


Останні публікації цього розділу:

Запит цінової пропозиції на обладнання (Надувний екран 4/3 з опорами, Поличка П-33 Компанет, Підвісне крісло-гойдалка кокон)

Запит цінової пропозиції на будівельні матеріали та послуги

Тендер на закупівлю товарів для жіночих гігієнічних наборів (наборів гідності для жінок)

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) з метою проведення заходу

Закупівля портативних зарядних станцій та акумуляторних світильників для забезпечення центрів Day Care та Family Friendly Space

Комплексні послуги зі створення чат ботів