IFES оголошує тендер на розміщення соціальної реклами

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Kateryna Makhova

Міжнародна Фундація Виборчих Систем (IFES) розробляє інформаційну кампанію з просвіти виборців для сприяння усвідомленому ставленню виборців до реалізації свого виборчого права під час проведення парламентських виборів 2019 року. 

Цільовою аудиторією є переважно молоді люди, які голосують вперше (включаючи студентів університетів), внутрішньо переміщені особи, жінки, люди з інвалідністю, а також етнічні меншини. Інформаційно-просвітницька кампанія серед виборців буде проведена по всій країні на національному, регіональному та місцевому рівнях.

Для розповсюдження інформаційних матеріалів IFES Україна потребує послуг рекламного агентства з відповідним досвідом, з метою друку та розміщення зовнішньої реклами на метролайтах, білбордах та сітілайтах.  Передбачається, що послуги з розміщення соціальної реклами надаватимуться протягом 21 дня у період з 01 липня 2019 року по 21 липня 2019 року.

Кампанія з просвіти виборців передбачає розміщення оголошень соціальної реклами наступним чином:

  1. 30 сітілайтів на зупинках громадського транспорту, біля центрального залізничного та автовокзалу, на головних піших маршрутах у місті, зокрема:
  • 10 сітілайтів у Києві,
  • 5 сітілайтів у Харкові,
  • 5 сітілайтів у Дніпрі,
  • 5 сітілайтів у Одесі,
  • 5 сітілайтів у Львові.
  1. 21 білбордів поблизу багатолюдних зупинок громадського транспорту, залізничного та автовокзалу по Україні, зокрема:
  • 5 білбордів у Києві,
  • 4 білбордів у Харкові,
  • 4 білбордів у Дніпрі,
  • 4 білбордів у Одесі,
  • 4 білбордів у Львові.
  1. 20 двосторонніх метролайтів на центральних станціях Київського метро.

Технічне завдання:

  1. Розробити графік і план розміщення інформаційних матеріалів;
  2. Надрукувати і розмістити інформаційні матеріали у період з 01 липня 2019 року по 21 липня 2019 року 30 сітілайтів, 21 білбордів та 20 двосторонніх метролайтів поблизу багатолюдних зупинок громадського транспорту, залізничного та автовокзалу по Україні, зокрема:
  • 10 сітілайтів, 5 білбордів та 20 двосторонніх метролайтів у Києві,
  • 5 сітілайтів та 4 білбордів у Харкові,
  • 5 сітілайтів та 4 білбордів у Дніпрі,
  • 5 сітілайтів та 4 білбордів у Одесі,
  • 5 сітілайтів та 4 білбордів у Львові.

Результати:

  1. План розміщення інформаційних матеріалів з чіткими часовими рамками і списком адрес для розміщення;
  2. Фотозвіт, що охоплює період розміщення з 01 липня 2019 року по 21 липня 2019 року.

Вимоги до потенційних підрядників:

  • Щонайменше 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є перевагою;
  • Наявність достатньої кількості доступних метролайтів, білбордів та сітілайтів по Україні;
  • Доведена здатність дотримуватися крайніх термінів подачі результатів роботи.

Пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:

  • Ім’я контактної особи, адреса електронної пошти та номер телефону для зв’язку між IFES та потенційним підрядником;
  • Короткий опис компанії-постачальника, зокрема:
  • Повна назва юридичної особи та адреса постачальника або фізичної особи;
  • Документи про реєстрацію юридичної особи та документи про реєстрацію платника податків;
  • Повне ім’я законного представника (президента або директора) компанії-постачальника (не застосовується до фізичних осіб);
  • Рік, коли бізнес був започаткований або створений;
  • Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, надайте щонайменше 3 активні посилання з повними контактними деталями попередніх клієнтів (ім’я, посада, електронна пошта та номер телефону);
  • Цінова пропозиція з розбивкою на друк, інсталяцію/деінсталяцію та розміщення інформаційних матеріалів;
  • Попередній графік робіт.

Для виконання цієї роботи постачальник(и) послуг повинен надати детальну технічну та фінансову пропозицію для розміщення соціальної реклами у рамках цього технічного завдання разом з планом виконання та інформацією про досвід компанії у період до 10:00 17 червня 2019 року.

Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected]  з обов’язковою копією Максима Паламарчука на [email protected]  до 10:00 17 червня 2019 року. Тема електронного листа повинна містити «Тендер на розміщення соціальної реклами» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді