IFES оголошує тендер на розміщення соціальної реклами
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародна Фундація Виборчих Систем (IFES) розробляє інформаційну кампанію з просвіти виборців для сприяння усвідомленому ставленню виборців до реалізації свого виборчого права під час проведення парламентських виборів 2019 року.
Цільовою аудиторією є переважно молоді люди, які голосують вперше (включаючи студентів університетів), внутрішньо переміщені особи, жінки, люди з інвалідністю, а також етнічні меншини. Інформаційно-просвітницька кампанія серед виборців буде проведена по всій країні на національному, регіональному та місцевому рівнях.
Для розповсюдження інформаційних матеріалів IFES Україна потребує послуг рекламного агентства з відповідним досвідом, з метою друку та розміщення зовнішньої реклами на метролайтах, білбордах та сітілайтах. Передбачається, що послуги з розміщення соціальної реклами надаватимуться протягом 21 дня у період з 01 липня 2019 року по 21 липня 2019 року.
Кампанія з просвіти виборців передбачає розміщення оголошень соціальної реклами наступним чином:
- 30 сітілайтів на зупинках громадського транспорту, біля центрального залізничного та автовокзалу, на головних піших маршрутах у місті, зокрема:
- 10 сітілайтів у Києві,
- 5 сітілайтів у Харкові,
- 5 сітілайтів у Дніпрі,
- 5 сітілайтів у Одесі,
- 5 сітілайтів у Львові.
- 21 білбордів поблизу багатолюдних зупинок громадського транспорту, залізничного та автовокзалу по Україні, зокрема:
- 5 білбордів у Києві,
- 4 білбордів у Харкові,
- 4 білбордів у Дніпрі,
- 4 білбордів у Одесі,
- 4 білбордів у Львові.
- 20 двосторонніх метролайтів на центральних станціях Київського метро.
Технічне завдання:
- Розробити графік і план розміщення інформаційних матеріалів;
- Надрукувати і розмістити інформаційні матеріали у період з 01 липня 2019 року по 21 липня 2019 року 30 сітілайтів, 21 білбордів та 20 двосторонніх метролайтів поблизу багатолюдних зупинок громадського транспорту, залізничного та автовокзалу по Україні, зокрема:
- 10 сітілайтів, 5 білбордів та 20 двосторонніх метролайтів у Києві,
- 5 сітілайтів та 4 білбордів у Харкові,
- 5 сітілайтів та 4 білбордів у Дніпрі,
- 5 сітілайтів та 4 білбордів у Одесі,
- 5 сітілайтів та 4 білбордів у Львові.
Результати:
- План розміщення інформаційних матеріалів з чіткими часовими рамками і списком адрес для розміщення;
- Фотозвіт, що охоплює період розміщення з 01 липня 2019 року по 21 липня 2019 року.
Вимоги до потенційних підрядників:
- Щонайменше 3 роки досвіду роботи в Україні, досвід роботи з міжнародними організаціями є перевагою;
- Наявність достатньої кількості доступних метролайтів, білбордів та сітілайтів по Україні;
- Доведена здатність дотримуватися крайніх термінів подачі результатів роботи.
Пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:
- Ім’я контактної особи, адреса електронної пошти та номер телефону для зв’язку між IFES та потенційним підрядником;
- Короткий опис компанії-постачальника, зокрема:
- Повна назва юридичної особи та адреса постачальника або фізичної особи;
- Документи про реєстрацію юридичної особи та документи про реєстрацію платника податків;
- Повне ім’я законного представника (президента або директора) компанії-постачальника (не застосовується до фізичних осіб);
- Рік, коли бізнес був започаткований або створений;
- Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, надайте щонайменше 3 активні посилання з повними контактними деталями попередніх клієнтів (ім’я, посада, електронна пошта та номер телефону);
- Цінова пропозиція з розбивкою на друк, інсталяцію/деінсталяцію та розміщення інформаційних матеріалів;
- Попередній графік робіт.
Для виконання цієї роботи постачальник(и) послуг повинен надати детальну технічну та фінансову пропозицію для розміщення соціальної реклами у рамках цього технічного завдання разом з планом виконання та інформацією про досвід компанії у період до 10:00 17 червня 2019 року.
Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected] з обов’язковою копією Максима Паламарчука на [email protected] до 10:00 17 червня 2019 року. Тема електронного листа повинна містити «Тендер на розміщення соціальної реклами» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.