Конкурс: Агенція “Або” запустить інтернет-видання ще у 13 містах. Шукаємо команди!
ЗАВЕРШЕНО
Агенція розвитку локальних медіа “Або” (проект ГО “Дирижабль”) шукає 13 мотивованих команд із невеликих міст України (7-250 тисяч населення), які безкоштовно отримають сучасні сайти та менторську підтримку.
Подавати заявки можуть екс-комунальні та приватні медіа, які досі не мають власних сайтів або хочуть осучаснити існуючі. Також ми приймаємо колективні заявки від 2-3 редакцій з сусідніх містечок, які готові створити спільне для кількох районів або ОТГ інтернет-видання. А ще — від місцевих підприємців, які готові профінансувати запуск незалежного медіа свого міста.
Агенція “Або” надає сайт на платформі The City. Це сучасна верстка, адаптивний дизайн (зручно читати та смартфонах і планшетах), можливість самостійно налаштовувати сайт — додавати розділи, блоки, змінювати їхнє розміщення та вигляд. На платформі The City вже працюють 27 міських видань, запущених в рамках подібних проектів протягом останніх двох років — детальніше про це читайте тут.
За учасниками закріплюються ментори — досвідчені редактори і медіаменеджери, які мають успішний досвід роботи у місцевих медіа. Вони спільно з редакціями розроблять реалістичні плани розвитку інтернет-видань: пошук джерел прибутку, нові формати реклами та матеріалів, осучаснення стилістики редакційних текстів, пошук нових форматів матеріалів, робота з соціальними мережами.
Ментори у щоденному режимі працюють з редакцією, допомагають впроваджувати план розвитку, організовують тренінги з відомими редакторами та журналістами. Тісна співпраця з менторами та готовність відмовитися від застарілих підходів до роботи — обов’язкова умова участі у проекті.
Ось сюжет UA:Чернігів про нашу першу об’єднану редакцію, яку запустили торік — Сусіди.City (міста Мена та Корюківка на Чернігівщині). І про те, як ми з ними працюємо, чим займається ментор, що таке Редакційні батли (новим учасникам проекту теж доведеться пройти це випробування) і чому редакторка сайту прокидається і засинає з Google Analytics.
Для участі у проекті до 1 липня слід:
- заповнити анкету для індивідуальних, колективних або заявок від підприємців.
- підписатися на e-mail-розсилку “Або” (лаконічні листи з крутими порадами для регіональних медіа) та наш канал в Telegram (якщо користуєтеся ним).
- лайкнути Facebook-сторінку агенції “Або”
- розповісти про вашу редакцію у Facebook-групі “Адепти Білки” (формат довільний. Креатив вітається. Теми – будь-які, головне, щоб йшлося про корисний для інших локальних медіа досвід. Приміром, про ваше головне досягнення або провал цього року, що змінили чи вдосконалили, успішний приклад продажу реклами, пошуку передплатників, впровадження нової рубрики, нового інструменту, участь у грантових програмах або будь-що інше, що собі вигадаєте).
З редакціями, які увійшли в шорт-лист кандидатів на перемогу, зв’яжуться після 1 липня.
Учасників проекту обиратимуть ментори на основі анкет, тестових завдань, співбесіди скайпом та оцінки потенціалу вашого міста і команди.
Критерії відбору:
- Можливість призначити журналіста або редактора, яка займатиметься розвитком інтернет-видання, та наявність ресурсів на це
- Наявність у команді комерційного менеджера або готовність взяти його на роботу
- Готовність виконувати план розвитку видання.
- Фінансова стабільність видання
За додатковими питаннями звертайтеся: на нашу Facebook-сторінку. Прочитати більше про проект можна тут або тут.