Конкурс для організацій на отримання безкоштовної SMM-стратегії
ЗАВЕРШЕНО
#ЩедрийВівторок та digital-агенція Jiwo запустили конкурс для організацій на отримання безкоштовної SMM-стратегії.
Digital-агенція Jiwo, які співпрацюють з українськими та міжнародними брендами і компаніями, надають повний digital-супровід, створюють унікальні дизайни та посилюють комунікації клієнтів.
Зараз Jiwo прагне підтримати некомерційний сектор та допомогти у побудові якісної та креативної комунікації.
Тому ми разом запускаємо конкурс на створення SMM-стратегії для благодійних організацій та волонтерських ініціатив.
Чим буде корисна SMM-стратегія?
- Чітке розуміння своєї аудиторії та конкурентів;
- Створення текстових та візуальних матеріалів, які відгукуються твоїм підписникам;
- Структурований підхід до соціальних мереж;
- Визначені метрики для оцінки ефективності.
Може здатися, що комунікації зараз не на часі, але це не так. Чому важливо комунікувати навіть зараз?
- Більше ефективний фандрейзинг;
- Побудова довгострокових та лояльних відносин з аудиторією;
- Створення унікального стилю комунікації, який вирізнятиме вас серед інших;
- Внесок у довгострокову побудову партнерств.
Як взяти участь у конкурсі?
Заповнюй форму за посиланням, де потрібно описати свій проєкт, попередню комунікацію та чому саме тобі потрібна SMM-стратегія.
Дедлайн подачі: до 12 травня включно.
Команда агенції Jiwo обере одну організацію, яка, на їх думку, найбільше потребує SMM-стратегію для подальшого розвитку.