Конкурс на місцеву закупівлю брендованої продукції
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує ЦП до Оголошення Юнісеф готовоу рамках проекту: «Підтримка інтегрованих, заснованих на доказах, засобів мінімізації ризику та профілактики, включаючи відновлення навчання у школах через DLC та акцентуючи увагу на запобіганні насильству стосовно гендерної рівності та дотриманні гігієнічних норм у школах», який впроваджується БО «Світло надії» за підтримки UNICEF.
Предмет закупівлі: перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції.
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
Листопад 2023 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання брендованої продукції.
№
П/П
ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ
1. Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції.
Цінова пропозиція.
2. Безготівковий розрахунок. Цінова пропозиція.
3. Відпуск товарів без ПДВ. Цінова пропозиція.
4. Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). Цінова пропозиція.
5. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника.
Цінова пропозиція.
№
П/П
ОБОВ’ЯЗКОВІ КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ВИМОГАМ
1. Право на здійснення підприємницької діяльності.
Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
Копія Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
Копія Статуту (для юридичних осіб).
Організація не переслідує обрання конкретної торгової марки.
Організацією приймаються пропозиції на товари, які мають подібні характеристики і забезпечують результати, які є еквівалентними або кращими за ті, які необхідні.
Детальний асортимент та орієнтовані обсяги закупівлі вказані у Ціновій пропозиції.
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
1. Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
2. Копії:
Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2012 р.;
Статуту (для юридичних осіб).
3. Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи
тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
1. Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
2. Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй Ціновій пропозиції несе учасник.
3. Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Моб. 0665534705.
Тел./факс. (0532) 60-60-81.
e-mail: [email protected].
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, вул. Симона Петлюри, 28-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв.
до 17 год.00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:
«15» листопада 2023 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.