Конкурс на місцеву закупівлю послуг з супроводу та обслуговування програмного забезпечення 1С
ЗАВЕРШЕНО
07.02.2018 / 42
ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ
(далі – „Запит”)
Благодійна організація «Мережа 100 відсотків життя. Запоріжжя» (далі – «Організація») оголошує конкурс на місцеву закупівлю послуг з супроводу та обслуговування програмного забезпечення 1С.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для закупівлі послуг з супроводу та обслуговування програмного забезпечення 1С за проектом “Togeher for life” Угоди 013-GF-18 від 09.01.2018 року, що реалізує Організація, за фінансової підтримки БО “МЕРЕЖА” та Угоди 21-GF-18 за фінансової підтримки МБФ «Альянс громадського здоров’я».
Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг
№ |
Назва |
Кількість |
Мінімальні обов’язкові технічні вимоги до предмету закупівлі |
1 |
Супровід та обслуговування програмного забезпечення 1С:8 |
10 місяців
|
|
2 |
Закупівля додаткового робочого місця для 1С:8 |
1 місце |
|
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
З 01 березня 2018 року по 31 грудня 2018 року
Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам |
Супровід та обслуговування програмного забезпечення 1С:8 (якісний сервісний супровід, оновлення програмного забезпечення, надання консультацій, налаштування програми під підприємство, виїзд спеціаліста) |
Цінова пропозиція |
Додаткове робоче місце для роботи у програмному забезпеченні 1С:8 (гарантійне обслуговування, інформаційна та консультативна підтримка, виїзд спеціаліста для налаштування) |
Цінова пропозиція |
Безготівковий розрахунок |
Цінова пропозиція |
Закупівля товарів здійснюється без ПДВ |
Цінова пропозиція |
Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг |
Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам |
право на здійснення підприємницької діяльності |
Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ
Склад цінової пропозиції:
- Цінова пропозиція, рахунок-фактура, офіційний лист, прайс-лист тощо;
- Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).
Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками Чобля Андрій Леонідович, відповідальний за здійснення закупівель.
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
69035, м.Запоріжжя, вул.Михайла Гончаренка, буд.21
Тел./факс: (061) 236 38 28
Або на електронну пошту [email protected]
До 13 лютого 2018 року до 14:00 (включно)
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінової пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.