Конкурс на надання логістичних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Roman Melnyk

тендер фото
Конкурс на надання логістичних послуг

1.Загальна інформація

1.1.Замовник: Громадська організація «МІЖ ІНШИМ», в рамках реалізації Програми «Зміцнення спроможності молодих людей стати агентами змін через розвиток життєвих навичок підлітків та підтримку молодіжного активізму у 7-ми західних областях за підтримки UNICEF», що імплементується ІСАР Єднання за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) і Уряду Норвегії.

Поштова адреса замовника:
Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, буд. 4, кв. 19
ЄДРПОУ 44688309, керівник Соха Владислав Вікторович


Уповноважена особа Замовника, яка здійснює зв’язок з учасниками – фахівець із закупівель та логістики 
Бублинська Яна Сергіївна – тел.: +38066 901 45 69,  [email protected] 

1.2 Мета роботи і короткий опис:
Надання логістичних послуг для забезпечення проживання, харчування, відшкодування витрат на проїзд учасникам до міста Івано-Франківськ і в зворотному напрямі протягом  двох 4-ох денних сесій навчання та супервізії менторів за методикою UPSHIFT (надалі «ментор кемп»)
– м. Івано-Франківськ,  24 – 27 серпня 2023 року
– м. Івано-Франківськ,  16 – 19 листопада 2023 року

1.3 Основні завдання
1.3.1. Надання логістичних послуг для учасників двох 4-ох денних ментор кемпів із загальною кількістю 48 учасників  24 – 27 серпня 2023 року та 16 – 19 листопада 2023 року.
1.3.2. Логістична послуга включає:
– забезпечення відшкодування витрат на проїзд 30 учасникам до міста Івано-Франківськ і в зворотному напрямку;
-  забезпечення послуг  харчування (8 обідів, 8 вечерь) та кава-пауз (2 кави паузи щодня) протягом 8 днів для 18 учасників та 6 членів команди;
- проживання протягом 8 – ми днів ментор кемпів із загальною кількістю учасників 24 осіб та 2 членів команди 24 – 27 серпня 2023 року та 16 – 19 листопада 2023 року з обов’язковим забезпеченням укриття та враховуючи індивідуальні вимоги групи.

1.3.3. Надання підтверджуючих первинних документів на здійснення логістичних послуг (копія договорів, актів, рахунків, видаткових накладних, відомості про відшкодування квитків, квитки учасників).

2.Інформація для виконавців технічного завдання
2.2.1 вимоги до умов відшкодування витрат на проїзд учасникам двох 4-денних ментор кемпів:
А. Компенсація автобусних та залізничних квитків 24 учасникам, які пройшли відбір для участі в менторкемпі з всієї території України від місця проживання учасника до м. Івано-Франківськ та у зворотному напрямку.
В. Забезпечення супроводу замовлень.
С. Складання звіту по компенсації з наданням копії відомості по компенсації квитків учасників, копії квитків, документи, що засвідчують особу.
D. Авансування квитків не допускається.
E. Відшкодування по чеках на пальне не проводиться.
F. Компенсація проїзду відбувається по квитках на потяг (плацкарт, купе, Інтерсіті 2 клас) або автобус / транспорт приміського сполучення.

2.2.2. вимоги до умов харчування:
А. Забезпечення харчування для 24 учасників ментор кемпів, а саме 8 обідів та 8 вечерь протягом 24 – 27 серпня 2023 р. та 16 -19 листопада 2023 р. за попередньо погодженим меню та можливістю забезпечити страви з числа веганського, вегетаріанського, дієтичного меню.
В. Забезпечення кава-паузи для 24 учасників ментор кемпів 2 рази на день протягом 24 – 27 серпня 2023 р. та 16 -19 листопада 2023 р. за попередньо погодженим меню  з доставкою в місцях проведення окремих сесій ментор кемпів. 

2.2.3 вимоги до умов проживання:
А. Місце проживання:  м. Івано-Франківськ.
В. Дати проживання: 24 – 27 серпня 2023 р. та 16 – 19 листопада 2023 р. Ранній заїзд та пізній виїзд.
С. Двомісне розміщення з двома односпальними ліжками для 24 осіб двох 4 -денних ментор кемпів  у  готелі  рівня не вище три зірки.
D. Номери одного класу, оптимально – в одному приміщенні.
E.  Рівень «стандарт» або «економ» із забезпечення доступу до мережі Інтернет.
F . Сніданок у форматі шведська лінія, включений у вартість проживання.
G. Забезпечення укриття для учасників.
H. Можливість пізнього заселення та раннього виселення.
І. Наявність гарячої води.

3.Обов’язкова інформація, яка має бути наведена в пропозиції
А. Комерційна пропозиція з деталізацією, в т.ч. має включати всі вимоги та вартість надання логістичних послуг.
B. Витяг з ЄДРПОУ.
C. Витяг з реєстру платників податків.
D. ПІБ керівника.
Е. Юридична адреса компанії та телефон.
F.  Два варіанти попереднього меню.
G. Підтвердження досвіду надання таких або схожих послуг (рекомендаційний лист, копія договору).

Один учасник може подавати комерційні пропозиції на всі послуги одночасно (проживання, харчування, відшкодування вартості проїзду).

Термін подання пропозицій: 14 серпня 2023 року до 18:00.
Пропозиції з комплектом документів можна надсилати на електронну пошту  [email protected] та [email protected] з темою листа «Постачальник послуг логістичної компанії».

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді