Конкурс на надання логістичних послуг учасникам 5-ти денного молодіжного обміну в м. Кропивницький

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
YouthcenterKR

тендер tender 1 (11)
Конкурс на надання логістичних послуг учасникам 5-ти денного молодіжного обміну в м. Кропивницький

Конкурс на надання логістичних послуг учасникам 5-ти денного молодіжного обміну в м. Кропивницький у рамках національної програми залучення молоді до відновлення України ”ВідНОВА:UA” 

Технічне завдання

Назва послуги: логістичні послуги з організації проживання, страхування, харчування, відшкодування вартості проїзду учасників обмінного візиту в м. Кропивницький Кіровоградської області з 31 липня по 4 серпня 2023 року в рамках проекту ВідНОВА:UA за фінансової підтримки ПРООН.

Програма здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський молодіжний центр» та громадською  організацією «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії відповідно.

Вимоги до надання послуг:

Завдання 1. Організувати проживання в номерах 20 учасників обмінного візиту в м. Кропивницький Кіровоградської області

Поселення на роздільних ліжках для 20 учасників з 30 липня по 4 серпня 2023 року (5 ночей). Перевагою буде, якщо всі номери знаходитимуться в одній будівлі. Рівень «стандарт» чи «економ». Клас готелю або іншого помешкання не вище за «три зірки». Перевагою буде, якщо сніданок включено у вартість номера.

30 липня пізнє поселення учасників, 4 серпня в обід виселення учасників (в залежності від часу прибуття та виїзду учасників)

Цілодобовий доступ до укриття на випадок повітряної тривоги на території готелю. Також просимо додатково повідомити, на якій відстані від локації зосереджені державні установи, адміністративні будівлі, об’єкти критичної інфраструктури, військові частини чи аеродроми.

Розрахунок безготівковий. Не працюємо з банками, які знаходяться під санкціями.

Завдання 2. Організувати харчування (5 сніданків, 5 обідів, 5 вечерь та 10 кав перерв) для 30 учасників обмінного візиту з 31 липня по 4 серпня 2023 року.

2.1. Місце надання послуги м. Кропивницький Кіровоградської області.

2.2. Зручне розташування та наявність в будівлі або поблизу укриття.

2.3. Харчування учасників заходу повинно повністю відповідати вимогам санітарного законодавства та нормам харчування.

2.4. Меню повинно бути різноманітним та відповідати сезону.

2.5. Персонал, який залучається безпосередньо до приготування їжі, повинен мати медичні книжки з результатами проходження періодичних профілактичних медичних оглядів, та інші необхідні документи, в т.ч. і документи про відповідну професійну освіту оформлені у відповідності до діючого законодавства.

2.6. Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх  якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів. Під час надання кейтерингових послуг виконавець несе відповідальність за якість та безпеку готової продукції, яка видається до споживання, згідно норм чинного законодавства України. Перевагою буде, якщо сніданок включено у вартість номера.

Завдання 3. Організувати відшкодування вартості проїзду 20 учасників обмінного візиту Компенсація проїзних квитків учасникам заходу та у зворотному напрямку за умови надання

будь-якого ідентифікаційного документу (паспорт, водійські права, службове посвідчення,

тощо). Компенсація проїзду відбувається по квитках на потяг (купе, Інтерсіті 2 клас) або

автобус / маршрутку. Відшкодування проводиться по тих квитках, що будуть надані

учасниками і учасницями. Авансування зворотних квитків не допускається.

Завдання 4. Застрахувати 30 учасників обмінного візиту

Перелік документів для участі у тендері:

  1. Комерційна пропозиція, що включає в т.ч. меню на обід, вечері та кави-перерви, вартість логістичних послуг
  2. Реєстраційні документи

2.1. Для юридичних осіб:

- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, та громадських формувань;

- копія Статуту

2.2. Для фізичних осіб-підприємців:

- копія виписки про реєстрацію у державного реєстратора із зазначенням видів діяльності;

- копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку);

- копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування);

- копія документа, який підтверджує те, що ФОП, якому замовляються послуги, має право займатися таким видом діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування).

  1. Довідку в довільній формі про умови проживання
  2. Інші документи (на власний розсуд) на підтвердження володіння предметом закупівлі

Надання тендерних пропозицій – до 10 липня 2023 р. на електронну адресу youthcenterkr@ukr.net з темою листів «Конкурс на надання логістичних послуг»


Останні публікації цього розділу:

Надання послуг експерта/киа, ментора/ки для партнерських організацій

Закупівля товарів гуманітарної допомоги сім’ям з дітьми

Закупівля послуг менеджера/ки з підтримки оновлення/розробки та впровадження стратегічних планів розвитку громад проєкту

Закупівля послуг менеджера/ки по локальній координації та взаємодії з партнерами проєкту

Закупівля послуг комунікаційного/ї менеджера/ки

Закупівля послуг асистента_ки керівника/ці проєкту