Конкурс на одержання субгранту «Покращення доступу ММСП до сучасних каналів збуту»
ЗАВЕРШЕНО
Програма USAID АГРО запрошує подавати заявки на одержання субгранту для покращення доступу ММСП до сучасних каналів збуту. Програма USAID АГРО зацікавлена у наданні субгранту українським недержавним організаціям, бізнес- асоціаціям та приватним підприємствам.
Метою субгрантової програми є покращення доступу мікро-, малих та середніх сільськогосподарських підприємств (ММСП) – виробників сільськогосподарської продукції до сучасних каналів збуту, розширення ринків збуту та збільшення об’ємів продажів.
Конкретні заходи, які необхідно реалізувати упродовж субгранту:
- Розробка та проведення заходів для предметного обговорення асортименту продукції та організаційних питань, узгодження умов майбутніх контрактів за категоріями продуктів харчування на основі попереднього анкетування для підготовки до успішних переговорів між виробниками, дистриб’юторами та роздрібними мережами. Субреципієнт забезпечуватиме організацію роботи в три етапи: опитування- обговорення- перемовини (перед початком сезонної програми закупівлі основних продуктів): весною 2023 року, восени 2023 року, восени 2024 року
- Розробити анкету для мереж і дистриб’юторів з питаннями, які виявляють їх потребу у категорії товарів, які випали з асортиментної матриці та вимагають поповнення для забезпечення попиту населення в регіональному і/або в національному масштабі.
- Провести за допомогою телефонної комунікації та розробленої анкети, опитування менеджерів відділів закупівлі по категоріям напрямків (мінімум 30 мереж та дистриб’юторів). На основі отриманої інформації сформувати онлайн базу даних з відповідями. Вибірку для опитування підібрати у співвідношенні 15% – національні та 85% – регіональні канали.
- Провести аналітичні дії для отримання відповіді на питання географічного розподілу потреб у категоріях продуктів харчування та відновлення асортиментної пропозиції у магазинах, як захід ліквідації наслідків бойових дій та забезпечення продовольчої безпеки регіонів. Для прикладу, сформувати карту потреб з критично важливих продуктів в тому чи іншому регіоні.
- Провести 5 (п’ять) вебінарів з презентацією результатів опитування на теми: м’ясо-молочна, плодоовочева, кондитерська продукція, аквакультура, зернові та олійні культури (а саме продукти переробки зерна, крупи, олії та соуси).
- Пошук та цільове запрошення виробників і дистриб’юторів, які насамперед підходять під наступні критерії В2В споживачів:
- Виробники продуктів харчування для закриття прогалин асортиментної матриці;
- Виробники продуктів із надмірними запасами продукції- для створення дискусій з можливих шляхів вирішення ліквідації понад запасів;
- Виробники і дистриб’ютори, які мають можливість і бажання виробляти продукцію під власною торговою маркою дистриб’юторів та/або мереж.
- Провести попередній інструктаж відібраних ММСП щодо умов участі та забезпечення їхньої готовності до участі у заходах з перемовин на постачання до сучасних каналів збуту.
- Організувати та провести п’ять онлайн засідань круглих столів за участі мереж на базі платформи Zoom. Вибірку каналів збуту підібрати у співвідношенні 15% – національні та 85% – регіональні.
- Організувати онлайн-трансляцію в додатку Zoom з можливістю виступу спікерів, та прямої комунікації онлайн учасників конференції з спікерами і між собою.
- Створити студію мовлення модераторів і спікерів, та забезпечити виступ модераторів і спікерів технічними засобами мовлення, аудіо засобами, демонстрації відеоматеріалів та трансляції презентаційних матеріалів.
- Залучити ЗМІ, телемаркетинг та соціальні мережі для Інформування галузевих фахівців і компаній про проведення заходу та її результатів.
- Створення інформаційно-аналітичних підсумків роботи круглих столів та розміщення їх на власних ресурсах та з розповсюдженням в профільних ЗМІ та соціальних мережах України.
- На основі отриманої інформації від закупівельників та проведених серії спільних дискусій між мережами та виробниками, організувати проведення онлайн переговорів у додатку Zoom. Вибірку каналів збуту підібрати у співвідношенні 15% – національні та 85% – регіональні.
- Збір інформації про результати участі ММСП у заходах, включаючи вихід на нові ринки та збільшення продажів.
Повний опис технічного завдання та інструкцій щодо підготовки та подання заявок доступні за посиланням: https://bit.ly/3Z8OXqw
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВКИ
На адресу [email protected], вказавши в темі листа ЗПЗ № 50, необхідно:
- До 14 березня 2023 р. – підтвердити свою участь у передзаявочному онлайн-семінарі, який АГРО проведе 15 березня 2023 р. з 14.00 до 16.00 години за київським часом. Мета семінару – відповісти на додаткові запитання зацікавлених у отриманні субгранту.
- Не пізніше 18:00 за місцевим часом 29 березня 2023 р. – подавати заявки (технічну пропозицію, бюджет і супровідні документи).
- Надсилати усі запитання щодо ЗПЗ № 50 на ім’я менеджера відділу субгрантів і контрактів Аліну Пікінер.
У будь-якій кореспонденції щодо цього конкурсу прохання в темі листа вказувати ЗПЗ № 50.