Конкурс на послуги організатора заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ridni2024

prostirtender tender ntylth(3)
Конкурс на послуги організатора заходів
БО «БФ «Рідні» повідомляє про проведення конкурсу щодо закупівлі послуг організатора заходів.
 
Закупівля здійснюється в рамках співпраці (грантового проєкту) з World Vision International по проєкту “Розвиток стійкості громад, які постраждали від кризи, шляхом покращення практики управління програмами організацій громадянського суспільства в Україні”.
 
Запрошуємо взяти участь у даному конкурсі. 
 
Кінцевий термін прийому пропозицій: до 24:00 16.12.2024
Тривалість проєкту: 15.11.2024 – 15.08.2025
 
 Пропозиції надсилати на електронну пошту: [email protected].
 

1. “Технічні вимоги”:

1.1. Деталізація послуг:

  • Організація офлайн та онлайн подій протягом проєкту та безпосередній їх контроль на локаціях;
  • Моніторинг якісних та кількісних показників;
  • Комунікація з підрядниками необхідними для проведення події (організація локації, комунікація з фотографами, спікерами);
  • Напрацювання логістики добирання команди до місця проведення події;
  • Інформаційне підсилення PR-команди проєкту по організованих подіях.

1.2. Вимоги до надавача послуг:

  • Практичний досвід організації подій;
  • Досвід співпраці з підрядними організаціями для реалізації подій;
  • Досвід роботи з кошторисами та бюджетами;
  • Високі навички самоорганізації, планування, комунікації з людьми та відповідальність;
  • Готовність до строкової співпраці в межах річного проєкту;
  • Готовність до відряджень в межах області;
  • Нульова толерантність до будь-яких проявів насилля та дискримінації, дотримання етичних норм. Сексуальна експлуатація та наруга заборонені в усіх формах. Організація впроваджує політику запобігання сексуальним домаганням, сексуальній експлуатації та нарузі, в тому числі на робочому місці. Процедури регулюються відповідно до політики ЗСЕН та організаційних правил і положень організації.

2. Кваліфікаційні вимоги:

Учасник повинен надати наступну інформацію/документи:

  • Цінова пропозиція та форма “Заявка” (у форматі Excel);
  • Інформація щодо наявності відповідного досвіду та освіти у формі Резюме;
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (або витяг);
  • копія Статуту, рішення про призначення директора (у разі участі юридичної особи);
  • копія РНОКПП, паспорту фізичної особи (у разі участі фізичної особи, в т.ч. в статусі підприємця);
  • копія витягу (виписки) з реєстру платників єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у разі, якщо учасник є платником єдиного податку)
  • копія витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ);
  • довідка про відкриття рахунку в банку;
  • копія документа про відповідну освіту.

Подання Учасником комерційної пропозиції щодо даної закупівлі є (вважається) його згодою з Політиками, що діють в Фонді та в Партнерської організації (в т.ч. Політики ЗСЕН), а також згодою на укладення стандартного примірника договору Фонду.

Додатково конкурсна документація надається Замовником на запит.

 


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер із закупівлі послуг зі створення відеокурсу та відеоролика (продовжено до 14 березня)

20 млн грн для ветеранського бізнесу: освітньо-грантова програма «Траєкторія 2»

Запрошення до виявлення зацікавленості у наданні послуг з утилізації продовольчих товарів, непридатних для споживання людиною, та непродовольчих товарів в Україні

Тендер на закупівлю питної води

Тендер на закупівлю Готельних послуг з розміщення в номерах, послуг оренди конференц-залів та організації харчування (кейтерингу) під час проведення заходу в м. Івано-Франківськ (за проєктом PIN Віднова)

Тендер на укладення Рамкового договору з надання навантажувально-розвантажувальних послуг (послуг вантажників) та різноробочих у м. Миколаїв