Конкурс на послуги з розміщення інформаційних бордів та банера
ЗАВЕРШЕНО
Оголошення про проведення відкритого конкурсу на послуги з розміщення інформаційних бордів та банера 01/10 від 01.10.2021
Громадська організація «Центр Громадянських Ініціатив «Донбас» в рамках грантового проєкту «Smart місто у малих громадах Донеччини» (Грантова угода №RPP/2021/09/101/ЕС) в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру та урядів Данії, Швейцарії та Швеції оголошує відкритий конкурс на послуги з розміщення інформаційних бордів та банерів для рекламної кампанії мобільного застосунку «Smart місто»
Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання:
Дата оголошення про конкурс: 01.10.2021 р.
Термін подання конкурсних пропозицій: до 14.10.2021 р. включно
Предметом закупівлі є:
- Послуги друку інформаційних бордів та банера згідно наданих макетів;
- Послуги оренди рекламної площі;
- Послуги монтажу інформаційних бордів та банера;
Розміщення рекламної продукції згідно наступних локацій в Донецькій області:
Найменування |
Кількість |
місто Лиман – біля переїзду на Північну сторону |
1 |
місто Лиман – вулиця Незалежності |
1 |
місто Лиман – вулиця Пушкіна |
1 |
місто Соледар – вулиця Солідарська ( в районі будинку № 11) |
1 |
місто Соледар – вулиця Карпинського ( в районі будинку № 16) |
1 |
місто Світогірськ – вулиця Курортна (при в’їзді у місто) |
1 |
місто Авдіївка – вулиця Грушевського, р-н ресторану «Київ» |
1 |
місто Авдіївка – перехрестя вулиці Грушевського з вулицею Комунальна |
1 |
місто Авдіївка – вулиця Грушевського (біля стадіону) |
1 |
місто Авдіївка – вулиця Грушевського (біля житлового будинку № 15 по вулиця Воробйова). |
1 |
місто Авдіївка – вулиця Грушевського 2а, в районі повороту на КП «АТТУ» |
1 |
Строк надання послуг:
- Друк протягом 7 днів від дати підписання Договору про надання послуг та надання електронних макетів на електронну пошту виконавця.
- Розміщення бордів та банера у період з 27.10.2021 по 01.11.2021 року.
У вартість послуги/товару повинна бути включена доставка товару за вказаними адресами замовника.
Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.
Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Постачальник повинен пояснити, як і чому він може бути найкращим виконавцем вимог конкурсу та вказати таке:
- Кваліфікація – короткий опис діяльності постачальника послуг, сфери спеціалізації, перелік послуг, які може надавати Заявник;
- Відповідність технічним вимогам до друку продукції (цифровий друк, можливість виконання всіх видів друку, заявлених в ЗП);
- Портфоліо: опишіть типи виконаних робіт, деталі спеціалізації, перелік клієнтів, які отримали ті ж самі послуги, що потрібні;
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):
- код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, стану податкової реєстрації та відсутності у реєстрі боржників;
- цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- рахунок-фактура;
- зразок договору купівлі-продажу / постачання;
- інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
- відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
- якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
- строк надання послуг: друк протягом 7 днів від дати підписання договору про надання послуг та надання електронних макетів на електронну пошту виконавця. Розміщення бордів та банера у період з 27.10.2021 по 01.11.2021 рік від дати підписання Договору;
- прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції
До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою [email protected] , або за телефоном 050 645 4936 (керівник проєкту Кожухова Людмила) КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ДЛЯ ЗАПИТАНЬ, 13.10.2021 до 18:00
Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані
- в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси ГО «Центр громадянських ініціатив «Донбас»: [email protected] та [email protected] та [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода № RPP/2021/09/101/ЕС ” не пізніше 14.10.2021 до 23.59,
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 14.10.2021 розгляду не підлягатимуть і повертаються учасникам у запечатаному вигляді.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації
Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 16.10.2021
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефонами:
050 645 4936 Кожухова Людмила, 0509790129 Баша Інна
ЗРАЗОК КОНКУРСНОЇ ФОРМИ
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
м. _____ «____» ________дата______ року
_________________________(повне найменування постачальника)_______________________, (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ,адреса: __________________________________), надає свою пропозицію ГО «ЦеГрІн «Донбас»» щодо участі у КОНКУРСІ, що проводиться Організацією на _____(найменування товарів/послуг)___________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «ЦеГрІн «Донбас»» згідно конкурсного оголошення № 01/10 про проведення відкритого конкурсу із закупівлі послуги з розміщення інформаційних бордів та банеріввід 01.10.2021 року.
Вивчивши конкурсні вимоги Громадської організації «Центр Громадянських Ініціатив «Донбас»», (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги/виконати роботи/поставити товари «ГО «ЦеГрІн «Донбас» відповідно до наступних умов:
- Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
- Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
- Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
- Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
- Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
- Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
- Умови оплати: ___________________.
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
- Податковий статус постачальника: _________________________
- КВЕД:______________________
Загальна вартість цієї пропозиції _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ. |
До цієї Пропозиції додається:
- Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус
- Зразок Договору надання послуг
ПІБ уповноваженої особи __________________ (підпис та печатка)