Конкурс на постачання канцелярських і господарських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-1-10-300x225
Конкурс на постачання канцелярських і господарських товарів

Громадська організація «Клуб рибалок України- Юей Фішинг Клуб» , (далі ГО «КРУ-ЮФК», код ЄДРПОУ 42261174 оголошує конкурс на постачання канцелярських і господарських товарів для працівників  в рамках проекту No CBPF-UKR-23-R-NGO-26224 «Допомога малозабезпеченим верствам населення» у рамках підготовки до зими 2023-2024 р.р.» 

Дата оголошення тендеру: 28 лютого  2024 р. 

Місце проведення: м. Слов′янськ 

Місце надання послуги: м. Слов′янськ 

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи, мають в наявності необхідні за запитом комплекти захисту для працівників ГО. 

Необхідна кількість, опис товарів, додаткова інформація міститься в (додаток 1). https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nBaTsIpTJZAU1NsSdRsvxCY3pQ9apZXH/edit#gid=572027027 

Термін : до кінця реалізації проєкту, квітень 2024 р. 

Вартість послуги повинна враховувати всі поточні витрати (доставку, тощо). 

Термін подання  конкурсних пропозицій: 7 (сім) календарних днів з дня наступного за днем оголошення – до 6 березня 2024 року включно. 

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години  6 березня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

 Вимоги до  Учасників:

послуга повинна надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, має можливість надати послуги у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, тощо).

Конкурсні пропозиції повинні мати наступну інформацію: 

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Тендерна форма» до запиту;   

2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та  печаткою;

 3) реєстраційні документи:

 копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;

виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;

статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);

документ, що підтверджує право підпису;

для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ; 

для платників єдиного податку:

копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;

довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України; 

Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації. 

 Оплата наданої послуги здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

 Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).    

Тендерна форма (додаток 2) додається.

https://docs.google.com/document/d/1A4ufV0DXgw_Xo3_tHso4vN5g8aYjvTrF/edi

ГО «КРУ-ЮФК» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Конкурсні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Конкурс на послугу постачання  канцелярських і господарських товарів для працівників громадської організації» в рамках проєкту  No CBPF-UKR-23-R-NGO-26224 «Допомога малозабезпеченим верствам населення» у рамках підготовки до зими 2023-2024 р.р.» на електронну адресу:

[email protected] в копію ставити 

[email protected]

У разі запитань звертатися до керівника проєкту:

Здор Ярослава Анатолійовича, контактний телефон: +38-066-5294708.






Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді