Конкурс на постачання канцелярських і господарських товарів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Клуб рибалок України- Юей Фішинг Клуб» , (далі ГО «КРУ-ЮФК», код ЄДРПОУ 42261174 оголошує конкурс на постачання канцелярських і господарських товарів для працівників в рамках проекту No CBPF-UKR-23-R-NGO-26224 «Допомога малозабезпеченим верствам населення» у рамках підготовки до зими 2023-2024 р.р.»
Дата оголошення тендеру: 28 лютого 2024 р.
Місце проведення: м. Слов′янськ
Місце надання послуги: м. Слов′янськ
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи, мають в наявності необхідні за запитом комплекти захисту для працівників ГО.
Необхідна кількість, опис товарів, додаткова інформація міститься в (додаток 1). https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nBaTsIpTJZAU1NsSdRsvxCY3pQ9apZXH/edit#gid=572027027
Термін : до кінця реалізації проєкту, квітень 2024 р.
Вартість послуги повинна враховувати всі поточні витрати (доставку, тощо).
Термін подання конкурсних пропозицій: 7 (сім) календарних днів з дня наступного за днем оголошення – до 6 березня 2024 року включно.
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59 години 6 березня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.
Вимоги до Учасників:
послуга повинна надаватись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, має можливість надати послуги у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір про надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт, тощо).
Конкурсні пропозиції повинні мати наступну інформацію:
1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Тендерна форма» до запиту;
2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;
3) реєстраційні документи:
копію паспорта за реєстрацією ФОП або керівника підприємства – сторінки 1-6 та ті, на яких зазначено місце реєстрації;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
статут або інший установчий документ компанії (остання редакція);
документ, що підтверджує право підпису;
для платників ПДВ: копія довідки чи свідоцтва платника ПДВ, копія витягу з реєстру платників ПДВ;
для платників єдиного податку:
копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;
4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;
Затверджені скан копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.
Оплата наданої послуги здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.
Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості послуг, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).
Тендерна форма (додаток 2) додається.
https://docs.google.com/document/d/1A4ufV0DXgw_Xo3_tHso4vN5g8aYjvTrF/edi
ГО «КРУ-ЮФК» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.
Конкурсні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Конкурс на послугу постачання канцелярських і господарських товарів для працівників громадської організації» в рамках проєкту No CBPF-UKR-23-R-NGO-26224 «Допомога малозабезпеченим верствам населення» у рамках підготовки до зими 2023-2024 р.р.» на електронну адресу:
[email protected] в копію ставити
У разі запитань звертатися до керівника проєкту:
Здор Ярослава Анатолійовича, контактний телефон: +38-066-5294708.