Конкурс на реалізацію 3 проєктів у сфері комунікацій, аналітики та організації подій
ЗАВЕРШЕНО
Незалежна організація BRAND UKRAINE, що з лютого 2022 року системно працює над розвитком національного бренду України у світі, розпочинає працювати як соціальний бізнес. Частину прибутків від комерційної діяльності команда спрямує в проєкти, що посилюють голос країни на міжнародній арені.
BRAND UKRAINE оголошує конкурс на реалізацію трьох безплатних проєктів. Команда готова надати як комплексну допомогу, так і попрацювати з точковим запитом.
Пріоритет надаватиметься:
- Підрозділам ЗСУ та Сил оборони;
- Благодійним організаціям і фондам;
- Стартапам і фондам у сфері оборонних технологій;
- Українським брендам, які хочуть вийти на міжнародні ринки.
Щоб взяти участь у конкурсі, потрібно заповнити онлайн-форму до 19 липня включно.
Детальніше про умови співпраці можна поспілкувати з Петром Дарморісом, керівником напряму PR і партнерств BRAND UKRAINE ([email protected]).
Серед сфер експертизи BRAND UKRAINE:
- Розробка комунікаційних стратегій для неприбуткових організацій і бізнесів;
- Організація подій і міжнародних конференцій;
- Проведення міжнародних досліджень, зокрема досліджень іноземних ринків, для посилення зовнішніх комунікацій;
- Розвиток сторінок у Facebook, Instagram, LinkedIn, Threads і X з фокусом на іноземні аудиторії;
- Розробка та реалізація глобальних комунікаційних кампаній і проєктів;
- Створення різнопланового контенту: від відео до візуальних матеріалів і текстів для соцмереж;
- Консультування з кризових комунікацій;
- Розробка комунікаційних стратегій для виходу на міжнародні ринки;
- Проведення тренінгів і воркшопів з посилення комунікаційної спроможності, кризових комунікацій і суміжних тем.
Ознайомитися з повним переліком послуг можна на сайті організації.
BRAND UKRAINE — це команда експертів, яка системно працює з брендом України, міжнародними комунікаційними проєктами та аналітичними дослідженнями. Спираючись на власну експертизу, організація пропонує різнопланові комунікаційні послуги для державних установ, громадських організацій та бізнесу.
BRAND UKRAINE розвиває офіційну цифрову екосистему України Ukraine.ua з постійною аудиторією в 2,8 млн користувачів та охопленням в 1,6 млрд цифрових контактів. Проєкти організації були відзначені престижними міжнародними нагородами, зокрема:
- City Nation Place Awards 2023 у номінації за кращу комунікаційну стратегію (брендинг місць) за проєкт #WhatWeAreFightingFor (#ЗаЩоМиБоремось);
- Срібний лев на фестивалі Канські леви 2023 за проєкт Сarol for Charity у категорії Radio & Audio (Not-for-Profit, Charity, Government);
- Бронзовий лев у категорії Media (Use of Audio Platforms);
- 16 нагород на Kyiv International Advertising Festival. Кампанія #FreeTheLeopards стала фіналістом New York Festivals в номінації Advertising Awards 2023 Collaborations & Partnerships: Best Use у двох категоріях (Real-Time Response, User-Generated Content).
Стратеги BRAND UKRAINE також мають успішний досвід реформування комунікаційної функції та налаштування комунікаційних процесів в уряді України, зокрема в Міністерстві охорони здоров’я України та Міністерстві закордонних справ України.