Конкурс на вибір підрядника з графічного дизайну
ЗАВЕРШЕНО
Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення дизайн-супроводу активностей організації на основі річного контракту. Орієнтовний об’єм залучення — від 30 до 120 годин на місяць.
Задачі в межах контракту передбачатимуть:
- Роботу з віжуалами для соціальних мереж (Facebook, Instagram, LinkedIn): картинки до постів, stories, каруселі, інфографіки тощо.
- Створення ілюстрацій для інфоматеріалів: фотоколажі, художнє оброблення/ретуш фотографій, нескладні графічні ілюстрації тощо.
- Верстка POS-матеріалів: листівок, флайєрів, ванпейджерів, буклетів тощо.
- Дизайнування та верстка електронних презентацій.
- Дизайнування, верстка та додрукарська підготовка великих друкованих форматів: книг, збірок, дайджестів, журналів тощо.
- Створення дизайн-макетів зовнішньої реклами: білбордів, сітілайтів, банерів.
- Оформлення приміщень: дизайн-макети банерів, презентаційних стійок, брендволи, зображення для настінних проєкторів.
- Створення фірмових стилей окремих публічних подій.
- Брендинг сувенірної продукції (худі, футболок, шоперів, наліпок тощо), а також брендинг автівок.
Зацікавлених у відборі представників (-ниць) просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою.
Критерії відбору:
- портфоліо дизайн-робіт, яке підтверджує потрібну кваліфікацію та містить приклади вищезазначених дизайн-робіт;
- вартість виконання окремих дизайн-робіт (згідно форми);
- вартість години роботи.
Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 60% оцінки, а фінансова складова – 40%.
Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду із дизайн-супроводу у державному та громадському секторах буде перевагою.
Додаткові кваліфікаційні вимоги та побажання до претендентів:
- здатність надавати послуги державною мовою (знання англійською – вітається);
- оперативність, відповідальність;
- розвинуті soft skills, товариськість;
- відчуття корпоративного стилю та вміння з ним працювати;
- знання базових принципів додрукарської підготовки;
- володіння знаннями у сфері типографіки, теорії кольору;
- наявність художньої освіти – вітається;
- розуміння дизайнерських трендів у соцмережах;
- вміння працювати з технічним завданням та читати технічні вимоги до макетів.
Пропозиція має містити:
- Коротку інформацію про заявника (CV) включно з інформацією про його юридичний статус (ФОП, ЮО).
- Портфоліо робіт у PDF-форматі (або у вигляді посилань на Behance та інші ресурси).
- Оцінку вартості вищевказаних дизайн-робіт згідно запропонованої форми.
Терміни та адреса подання заявок
Пропозиції в електронному вигляді надсилати на електронну пошту [email protected]
Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту не пізніше 7 червня 2024 року з темою листа «Графічний дизайн».
Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.