Конкурс на вибір підрядника з графічного дизайну

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер-tender-1-10-300x225
Конкурс на вибір підрядника з графічного дизайну

Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для забезпечення дизайн-супроводу активностей організації на основі річного контракту. Орієнтовний об’єм залучення — від 30 до 120 годин на місяць.

Задачі в межах контракту передбачатимуть:

  • Роботу з віжуалами для соціальних мереж (Facebook, Instagram, LinkedIn): картинки до постів, stories, каруселі, інфографіки тощо.
  • Створення ілюстрацій для інфоматеріалів: фотоколажі, художнє оброблення/ретуш фотографій, нескладні графічні ілюстрації тощо.
  • Верстка POS-матеріалів: листівок, флайєрів, ванпейджерів, буклетів тощо.
  • Дизайнування та верстка електронних презентацій.
  • Дизайнування, верстка та додрукарська підготовка великих друкованих форматів: книг, збірок, дайджестів, журналів тощо.
  • Створення дизайн-макетів зовнішньої реклами: білбордів, сітілайтів, банерів.
  • Оформлення приміщень: дизайн-макети банерів, презентаційних стійок, брендволи, зображення для настінних проєкторів.
  • Створення фірмових стилей окремих публічних подій.
  • Брендинг сувенірної продукції (худі, футболок, шоперів, наліпок тощо), а також брендинг автівок.

Зацікавлених у відборі представників (-ниць) просимо надати свої цінові пропозиції, скориставшись цією формою.

Критерії відбору:

  • портфоліо дизайн-робіт, яке підтверджує потрібну кваліфікацію та містить приклади вищезазначених дизайн-робіт;
  • вартість виконання окремих дизайн-робіт (згідно форми);
  • вартість години роботи.

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 60% оцінки, а фінансова складова – 40%.

Звертаємо увагу, що наявність успішного досвіду із дизайн-супроводу у державному та громадському секторах буде перевагою.

Додаткові кваліфікаційні вимоги та побажання до претендентів:

  • здатність надавати послуги державною мовою (знання англійською – вітається);
  • оперативність, відповідальність;
  • розвинуті soft skills, товариськість;
  • відчуття корпоративного стилю та вміння з ним працювати;
  • знання базових принципів додрукарської підготовки;
  • володіння знаннями у сфері типографіки, теорії кольору;
  • наявність художньої освіти – вітається;
  • розуміння дизайнерських трендів у соцмережах;
  • вміння працювати з технічним завданням та читати технічні вимоги до макетів.

Пропозиція має містити:

  • Коротку інформацію про заявника (CV) включно з інформацією про його юридичний статус (ФОП, ЮО).
  • Портфоліо робіт у PDF-форматі (або у вигляді посилань на Behance та інші ресурси).
  • Оцінку вартості вищевказаних дизайн-робіт згідно запропонованої форми.

Терміни та адреса подання заявок

Пропозиції в електронному вигляді надсилати на електронну пошту [email protected]

Заявки на участь у конкурсі мають бути надіслані на електронну пошту не пізніше 7 червня 2024 року з темою листа «Графічний дизайн».

Фонд Східна Європа залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.


Останні публікації цього розділу:

Відбір надавача послуг із проживання, харчування та оренди конференц-залу для проведення заходу

Відкритий конкурс на закупівлю закупівлю меблів, комп’ютерної техніки та офісного обладнання

Відкритий тендер на комплектацію та оснащення місць тимчасового перебування громадян (вікна, двері, меблі, техніка, тощо)

Тендер на послуги розробки системи фінансової стійкості та фандрейзингу

Тендер на закупівлю послуг з розробки та впровадження ефективної системи моніторингу та оцінки

Тендер на закупівлю послуг з оптимізації сайту