Конкурс на вибір підрядника з розробки онлайн-курсів
ЗАВЕРШЕНО
Цей конкурс проводиться з метою вибору підрядника для надання послуг з розробки онлайн-курсів та їхнього розміщення на платформі Open edX на період від 01 лютого 2022 по 31 січня 2023 року.
Підрядник реалізовуватиме основні стадії розробки онлайн-курсів різного рівня складності та забезпечуватиме їхнє розміщення на онлайн-платформі Open edX .
Розробка онлайн-курсу та його розміщення може передбачати, проте не обмежуватися таким:
- погодження формату та структури курсу;
- написання сценарію;
- погодження матеріалу зі спікерами, експертами та донорами;
- організацію зйомки;
- зйомку;
- постпродакшн.
Оскільки деякі проєкти Фонду реалізуються в межах програм міжнародної технічної допомоги, звертаємо вашу увагу на те, що закупівля товарів та послуг у межах цих проєктів здійснюватиметься без сплати ПДВ.
Критеріями обрання підрядника з розробки онлайн-курсів будуть такі:
- досвід розробки онлайн-курсів;
- якість створених онлайн-курсів;
- цінова пропозиція на прикладі “типового” онлайн-курсу (технічні характеристики див. нижче);
- додаткові переваги (в тому числі досвід виготовлення або адаптації курсів до платформи Open edX);
- терміни виконання.
Технічні характеристики «типового» онлайн-курсу для розрахунку цінової пропозиції:
- курс складається зі вступу та 10 відеолекцій. Тривалість відеолкцій до 10 хвилин кожна. Отже, загальна кількість відео в межах курсу – 11 (вступ, 10 відеолекцій);
- передбачається проморолик курсу (до 1 хвилини) – на основі відзнятого матеріалу та з адаптацією до розміщення на Youtube, Facebook, Instagram;
- відео містять анімацію (для розрахунку – по 1-2 елементи анімації на кожне відео), інфографіку (для розрахунку – 3 елементи), титри;
- кількість залучених експертів для зйомок – до 5 осіб;
- відео повинно бути інклюзивним (зокрема, титрування тексту);
- постпродакшн передбачає два можливих раунди внесення правок;
- строк виготовлення курсу (від підписання договору до публікації на Платформі) — 2 місяці;
- мова відеокурсу та матеріалів — українська.
Порядок подання пропозицій
Зацікавлені компанії просимо надсилати свої заявки, які міститимуть:
- лист на участь у конкурсі (обов’язково з підписом);
- опис досвіду зі створення онлайн-курсів (з обов’язковим посиланням на створені курси);
- цінову пропозицію, яка містить детальній розрахунок вартості послуг компанії на прикладі розрахунку вартості «типового» онлайн-курсу (див. технічні характеристики вище);
- перелік потенційних локацій для зйомок;
- заходи безпеки, які передбачені для організації зйомок на час пандемії.
Пропозиція оформлюється на бланку (за наявності), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).
До пропозиції обов’язково має бути додана:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.
У пропозиції повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місце знаходження, ПІБ уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
У зв’язку з дією карантинних обмежень, пропозиції подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), та у вигляді скан-копій завірених документів.
Оригінали заявок на участь у конкурсі в запечатаних конвертах мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше 25 січня 2022 року, а також скановані копії завірених заявок приймаються на електронну адресу [email protected] не пізніше 25 січня 2022 року.
Адреса для подачі пропозицій: Фонд Східна Європа, вул. Саксаганського 83, 3-й поверх, Київ, 01033 Україна
Контактна інформація: Марина Терещук, [email protected]