Конкурс на закупівлю канцелярських товарів для проведення заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
KD

prostirtender tender ntylth(3)
Конкурс на закупівлю канцелярських товарів для проведення заходів

20.06.2023-26.06.2023                                                                            

Громадська організація «Культурний ді@лог» (далі – Організатор) у рамках реалізації проєкту «Посилення потенціалу Кременчуцького обласного клінічного шпиталю для ветеранів війни у сфері реабілітації» (далі – Проєкт) оголошує проведення відкритого конкурсу (тендеру) на закупівлю у постачальників канцелярських товарів для проведення заходів і для забезпечення учасників заходів Проєкту. 

Дата оголошення конкурсу (тендеру): 20 червня 2023 року.

Кінцевий термін подання постачальниками (учасниками конкурсу) тендерних пропозицій – завершення конкурсу: 26 червня 2023 року (включно).

Дата оголошення переможця конкурсу: 27 червня 2023 року.

Строки надання товарів/послуг: до 15 вересня 2023 року. Організатор залишає за собою право на уточнення строків надання товарів/послуг в межах реалізації заходів Проєкту.

Предметом закупівлі в межах конкурсу є: канцелярські товари для організації заходів і для забезпечення учасників заходів Проєкту згідно з деталізацією:

  1. Установча зустріч (ручка, бейдж, зошит, папка для 20 осіб).
  2. Альбоми для фліпчарту – 16 шт.
  3. Перший 1-денний тренінг з профілактики емоційного та професійного вигорання для членів реабілітаційної команди (ручка, блокнот, папка, бейдж, різнокольорові стікери, маркери, кольорові олівці, паперовий скотч, скотч, клей для 15 осіб).
  4. Другий 1-денний тренінг з профілактики емоційного та професійного вигорання для членів реабілітаційної команди (ручка, блокнот, папка, бейдж, різнокольорові стікери, маркери, кольорові олівці, паперовий скотч, скотч, клей для 15 осіб).
  5. 2-денний тренінг-фасилітація з розвитку організаційної спроможності для членів реабілітаційної команди (ручка, блокнот, папка, бейдж, різнокольорові стікери, маркери, кольорові олівці, паперовий скотч, скотч, клей для 20 осіб).
  6. Перший 1-денний тренінг з паліативного догляду для рідних паліативних пацієнтів (ручка, блокнот, папка, бейдж, різнокольорові стікери, маркери, кольорові олівці, паперовий скотч, скотч, клей для 20 осіб).
  7. Другий 1-денний тренінг з паліативного догляду для рідних паліативних пацієнтів (ручка, блокнот, папка, бейдж, різнокольорові стікери, маркери, кольорові олівці, паперовий скотч, скотч, клей для 20 осіб).
  8. 8 групових сесій взаємодопомоги “Жіночі кола взаємопідтримки” (маркери, стікери, олівці, фломастери, кольоровий папір для 80 осіб).

 Склад цінової пропозиції учасника конкурсу:

  1. Запропонована цінова пропозиція – вартість товарів/послуг в гривнях з урахуванням всіх податків (лише безготівкова оплата). Цінова пропозиція подається у формі рахунку-фактури, офіційного листа, прайс-листа тощо.
  2. Документи, які підтверджують відповідність учасника конкурсу кваліфікаційним вимогам (Копія свідоцтва про реєстрацію у державного реєстратора. Копія свідоцтва про сплату єдиного податку із зазначенням видів діяльності (у випадку, якщо приватний підприємець – платник єдиного податку). Копія квитанції про сплату податкових авансових платежів (у випадку, якщо приватний підприємець працює із застосуванням загальної системи оподаткування).Наявність відповідних КВЕДів).
  3. Наявність попереднього досвіду постачання товарів/послуг (канцелярських товарів).

Поданням своєї цінової пропозиції учасник конкурсу погоджується з наступним:

  1. Учасник конкурсу висловлює згоду взяти участь у конкурсі і погодження з умовами проведення конкурсу.
  2. Учасник конкурсу висловлює згоду на обробку персональних даних.
  3. Учасник конкурсу ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників.
  4. Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником (учасником – переможцем конкурсу) буде достроково розірвано Організатором в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором за результатами конкурсу та відшкодуванням збитків завданих Організатору.

 Методика обрання переможця конкурсу:

Спочатку серед поданих учасниками конкурсу (постачальниками) цінових пропозицій Комітетом із проведення конкурсу Організатора відбираються пропозиції, що відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому оголошенні.

Основні критерії відбору учасників конкурсу:

  • вартість послуги;
  • наявність повного пакету документів для участі у конкурсі.

З відібраних цінових пропозицій Комітетом із проведення конкурсу Організатора обирається пропозиція з найменш затратною ціною. Постачальник, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем конкурсу. Визначення переможця конкурсу відбудеться протягом 1 робочого дня з дати завершення конкурсу.

Комітет із проведення конкурсу Організатора повідомляє результати конкурсу всім його учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця конкурсу – шляхом надсилання повідомлень електронною поштою або іншими каналами зв’язку.

 Учасникам конкурсу свої цінові пропозиції та документи надсилати на електронну адресу: [email protected] з темою листа «Конкурс на закупівлю товарів/послуг».

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (учасниками конкурсу): 

Роман Каць, координатор проєкту, тел.: 096-096-49-80, [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді

Тендер на відбір постачальника офісної техніки

Тендер на організацію заходу «Тематичний буткемп для учасників програми UPSHIFT»

Запит на отримання цінової пропозиції на послуги з оренди тренувального поля в місті Миколаїв