Конкурс на закупівлю квадрокоптеру
ЗАВЕРШЕНО
ГО «Успішна громада» в рамках проєкту «Ефективне управління землею в громадах» (Угода №RPP/2021/07/025/DR, в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю квадрокоптеру.
Дати оголошення відкритого конкурсу на поставку квадрокоптеру:
01.08.2021 – 15.08.2021
Предметом закупівлі послуг є квадрокоптер.
Кількість одиниць: 1 (один)
Товар повинен відповідати наступним вимогам:
Кількість гвинтів – 4
Відео з дозволом до 4K Ultra HD и 3-осева стабілізація Підтримка форматів DNG и RAW для кращої деталізації; Додано HDR режим для фото і відео; Функція польоту від першої особи FPV з дозволом HD 720p; Швидкість горизонтального польоту – до 64 км/год; Максимальна висота польоту – 500 метрів; Бездротове управління і передача відео потоку – до 8 км; Час польоту на одному заряді – біля 35 хвилин.
Тип управління – Пульт ДУ |
||
Радіус дії пульта ДУ- 8000м. |
||
наявність камери. |
||
роздільна здатність матриці – 12 Мп |
||
Наявність режиму фото |
||
дозвіл відео зйомки -4K (3840 x 2160) |
||
Підтримка карт пам’яті до 64 Гб |
або аналогічний за характеристиками іншого виробника
Закупівля товару в рамках проєкту здійснюється без ПДВ!!!
Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):
- код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, стану податкової реєстрації та відсутності у реєстрі боржників;
- цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
- рахунок-фактура;
- зразок договору купівлі-продажу / постачання;
- інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
- відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
- якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
- строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання Договору;
- прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу приймитиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції
До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected], або за телефоном +380992737189 до 14.08.2021 до 18:00
Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані в електронному вигляді (у форматі PDF)на електронні адреси керівника ГО Успішна громада [email protected] та [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода №№RPP/2021/07/025/DR не пізніше 15.08.2021р.
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18год. 00хв. 15.08.2021р. розгляду не підлягатимуть і повертаються учасникам у запечатаному вигляді.
Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації
Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше ніж протягом трьох днів після завершення конкурсу.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном +380665337553,+380992737189
ЗРАЗОК КОНКУРСНОЇ ФОРМИ
КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ
м. _____ «____» ________дата______ року
(повне найменування надавача послуг), (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, місто ХХХ, вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Успішна громада» щодо участі у конкурсі, що проводиться Організацією на закупівлю квадрокоптеру, згідно з вимогами, висунутими ГО «Успішна громада» згідно конкурсного оголошення від 01.08.2021року.
Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Успішна громада», (повне найменування надавача послуг), цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товар ГО «Успішна громада» відповідно до наступних умов:
1. Найменування товару: ____________________.
2. Якість товару відповідатиме: ________________________.
3. Ціна товару (грн./км, з/без ПДВ): ____________________.
4. Строк поставки товару: __________________.
5. Опис/характеристика товару: _______________________.
6. Умови оплати: ___________________.
7. Умови, які необхідно виконати організації для отримання товару: _____________________.
8. Податковий статус постачальника: _________________________
9. КВЕД:______________________
До цієї Пропозиції додається:
1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію
2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
3. Зразок Договору поставки товару
ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)