Конкурс на закупівлю меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
marafon

Громадська організація «Новоайдарська районна громадська організація «Айдарочка» в рамках проєкту «Довіра населення – пріоритет управління громадою» (Угода № RPP/2021/07/078/DR від 06.08.2021), в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Щвейцарії, оголошує конкурс на закупівлю товарів.

Дата оголошення конкурсу: 23.08.2021

Термін подання тендерних пропозицій: до 12:00 10.09.2021

Предметом закупівлі є товари/ послуги, відповідно специфікації товару, що описано нижче: меблі

Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання послуг:

дата початку—дата кінця 23.08.2021 – 10.09.2021

Предметом закупівлі товарів  є: меблі

ТОВАР

  1. Стіл письмовий + офісна тумба – 2 одиниці.

Ш:1300; Г:600; В:750

Матеріал:

  • Стільниця – ламінована ДСП “SWISSKRONO” 16 мм, має високу щільність, дозволено використовувати у виробництві дитячих меблів, торгового обладнання та ін., Екологічна безпека класу Е1;
  • Крайка стільниці – протиударна ПВХ товщиною 2 мм;
  • Опори виробу – металеві 25х25х1,5 мм.
  • Напрявляючі шухляд – телескопічні 400 мм.

Колір: Вільха гірська темна/метал чорний

Доставка – стіл письмовий поставляється в розібраному упакованому вигляді. Тумба поставляється в зібраному і упакованому вигляді.

ТОВАР

  1. Офісна шафа – 1 одиниці.

Ш:800; Г:600; В:1800

Матеріал:

  • ламінована ДСП «Swiss Krono» 16 мм, має високу щільність, дозволено використовувати у виробництві дитячих меблів, торгового обладнання та ін., екологічна безпека класу Е1.Крайка – протиударна, ПВХ, товщиною 0,5 мм. Фурнітура – “DC”, “Linken”.

Колір: Вільха гірська темна

Доставка – поставляється в розібраному упакованому вигляді.

ТОВАР

  1. Офісна шафа – 2 одиниці.

Ш:800; Г:330; В:1800

Матеріал:

ламінована ДСП «Swiss Krono» 16 мм, має високу щільність, дозволено використовувати у виробництві дитячих меблів, торгового обладнання та ін., екологічна безпека класу Е1. Крайка – протиударна, ПВХ, товщиною 0,5 мм. Фурнітура – “DC”.

Колір: Вільха гірська темна

Доставка – поставляється в розібраному упакованому вигляді.

ТОВАР

  1. Тумба приставна – 1 одиниці.

Ш:900; Г:470; В:580

Матеріал:

ламінована ДСП «Swiss Krono» 16 мм, має високу щільність, дозволено використовувати у виробництві дитячих меблів, торгового обладнання та ін., екологічна безпека класу Е1. Крайка – протиударна, ПВХ, товщиною 0,5 мм. Фурнітура – “DC”, “Linken”.

Колір: Вільха гірська темна

Доставка – тумба поставляється в зібраному упакованому вигляді.

ТОВАР

  1. Диван – 1 одиниці.

Ш:2100; Г:700; В:850

Матеріал корпуса – метал.

Матеріал оббивки  шкірзамінник Софтель

Колір: софтель OutTaure

Доставка – диван поставляється в зібраному упакованому вигляді. 

ТОВАР

  1. Стілець Сільвія – 10 одиниць.

Ш:470; Г:500; В:790

Матеріал коркасу – металл.

Матеріал оббивки – шкірзам

Колір: чорний

Доставка – стілець поставляється в зібраному упакованому вигляді. 

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою: смт.Новоайдар Луганської області, вул. Незалежності, 46а (відділення Нової Пошти №1) та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо). Вартість доставки має бути включена у вартість товару.

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, стану податкової реєстрації та відсутності у реєстрі боржників;
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання Договору;
  5. прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected] до 27.08.2021 року. КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ДЛЯ ЗАПИТАНЬ, 12:00 27.08.2021

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО [email protected] та [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова   Угода № RPP/2021/07/078/DR _____назва учасника» не пізніше 10.09.2021 року,

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 12.00 10.09.2021 року розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 13.09.2021 року

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за за ел. адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання для вуличних ігрових та спортивних майданчиків

Послуги з доставки комплектів та зимового одягу

Тендер на визначення постійного постачальника послуг тиражування матеріаліву 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного забезпечення проведення заходів у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника канцелярських та господарських товарів для забезпечення роботи офісу АМУ у 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг транспортного забезпечення у 2025 році