Конкурс на закупівлю меблів

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Vzayemodiya

prostirtender tender ntylth(3)
Конкурс на закупівлю меблів

Оголошення щодо проведення конкурсу на закупівлю меблів

 Обсяг закупівлі: столи, шафи, стільці, безкаркасні крісла-мішки. Детальний перелік обладнання, його кількість та технічні характеристики наведено в Специфікації до оголошення конкурсної  закупівлі.

 Закупівля здійснюється ГО «Взаємодія – Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні за фінансової підтримки Європейського Союзу (ЄС), наданої в межах проєкту «EU4Recovery — Розширення можливостей громад в Україні», та урядів Данії, Королівства Нідерландів та Франції на виконання завдання в  межах Договору з ПРООН №  2024_09_041_ADM від 24/09/2024.

 Метод оцінювання: найнижча цінова пропозиція, яка відповідає всім критеріям

Довідкова інформація: закупівля обладнання відбувається для реалізації проєктів швидкого впливу у сферах безпеки, відновлення, соціальної згуртованості, доступу до правосуддя, охорони громадського порядку, трансформації конфліктів, молодіжних ініціатив та участі, (ре)інтеграції ветеранів та внутрішньо переміщених осіб, адвокації, гендерної рівності для підтримки ініціативних груп активних громадян у цільових громадах Сумської області з метою посилення їх соціально-економічної спроможності.

Посилання на Специфікацію до оголошення конкурсної  закупівлі з переліком обладнання, його кількістю та технічними характеристиками – https://docs.google.com/document/d/1RswVDn5n9PaQ0Oe6O4UJUlwvtR5xbndo60HJ36l22iw/edit?usp=sharing

Умови доставки: у вартість цінової пропозиції повинна входити доставка в м. Суми. Адреса доставки узгоджуються під час укладання Договору з постачальником.

Товар має бути застрахований  на маршруті доставки: від постачальника до одержувача.

Термін доставки: до 20 грудня 2024 р.

Продукція повинна супроводжуватися гарантійними талонами виробника. Вся необхідна технічна документація (українською або англійською мовами) повинна бути надана постачальником в день доставки. Гарантійний термін на все обладнання повинен бути не менше 12 (дванадцяти) місяців. Гарантійне обслуговування має бути забезпечено на території  України.

 Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги повинен не містити податок на додану вартість, сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ». Постачальник укладає договір з ГО  «Взаємодія – Плюс», оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних.

 Вимоги до Постачальника:

-             Офіційно зареєстрована компанія (для українських компаній – компанія має бути зареєстрована на території, підконтрольній уряду України).

-             Досвід роботи у сфері постачання аналогічної продукції не менше 3 років, наявність відповідних КВЕДів.

-             Наявність сервісних центрів в Україні з обслуговування обладнання, що закуповується.

-             Наявність Web-сайту з інформацією про асортимент товарів, ціни та умови обслуговування.

 Перелік документів: пакет документів пропозиції за цим запитом необхідно відправити на електронну адресу [email protected]

1   Рахунок, виписаний на ГО  “Взаємодія – Плюс”;

2   Ціни без ПДВ та з урахуванням доставки;

3   Витяг з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

4  Податкова інформація:

- для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року, 

- для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі;

4   Зразок Договору.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю обладнання для навчання

Конкурс на закупівлю звукового обладнання

Конкурс на закупівлю 3D принтерів

Закупівля послуг із організації заходу «Майстерня DOBRE Tourism Reboot Workshop: можливості для економічного відновлення і розвитку громад партнерів Програми USAID DOBRE» 17-19 грудня, 2024 р.

Конкурсу на закупівлю обладнання для спорту