Конкурс на закупівлю ноутбука в рамках реалізації проєкту «Safety Shield»

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
MogNat

prostirtender tender_ntylth(9)
Конкурс на закупівлю ноутбука в рамках реалізації проєкту «Safety Shield»

ГО «Асоціація освітян імені Софії Русової»  в рамках проєкту «Safety Shield» (Договір №G-2024-EU-CV-02 від 29.11.2024 р.) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Європейського Союзу (ЄС), наданої в межах проєкту «EU4Recovery – Розширення можливостей громад в Україні» оголошує конкурс на закупівлю ноутбука.

 G_CV_EU_06 оголошення Конкурс (ноутбук)

 

Дати оголошення конкурсу на постачання товару:

23.12.2024 р. – 30.12.2024 р.

 

Предметом закупівлі є: Ноутбук. Кількість одиниць, шт: 1 (один)

Товар повинен відповідати наступним технічним характеристикам:


процесор

кількість ядер: від 4 до 8;

кількість потоків – не менше 8;

тактова частота – не менше 2,0 GHz, в режимі turbo не менше 4,0 GHz

оперативна пам’ять

не менше 8 GB

накопичувач HDD або SSD

об’єм HDD – не менше ніж 500 GB або SSD – не менше ніж 256 GB

графічний адаптер

дискретний або інтегрований;

апаратна підтримка DirectX – не нижче версії 12.X (де X – цифра від 0 до 9); апаратна підтримка OpenGL – не нижче версії 4.6

відеомонітор

інтегрований з корпусом;

розмір діагоналі – не менше ніж 15 дюймів, з

роздільною здатністю не менше ніж 1920 x 1080;

тип матриці – IPS

веб-камера

інтегрована у корпус; фронтальна – з роздільною здатністю не менше ніж 720 p (1280 x 720)

батарея

ємністю не менше ніж 4000 mAh (30 Wh)

звуковий адаптер

інтегрований;

інтегровані мікрофон та динаміки

мережевий інтерфейс бездротової мережі

інтегрований;

з підтримкою стандартів IEEE – не гірше 802.11n/ac;

з підтримкою Bluetooth версія не нижче 5.0

мережевий адаптер Ethernet

інтегрований;

з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T

зовнішні інтерфейси

не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0;

не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0;

не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45)

не менше ніж 1 порт HDMI не нижче 1.4;

не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз’єм під штекер TRS 3.5 mm)

клавіатура

повнорозмірна, інтегрована у корпус, латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавітів

маніпулятор типу «миша»

технологія – оптична;

тип підключення – USB-інтерфейс;

кількість кнопок – не менше ніж 3: ліва, права, колесо-кнопка для скролінгу

операційна система

попередньо встановлена ОС Windows не нижче версії  11;

безкоштовне оновлення ОС на весь період функціонування, але не менше 3 років (за потребою);

можливість динамічного оновлення дистанційно;

наявність дистанційного робочого столу

пакет програмних засобів офісного призначення

преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС

 

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

 

Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме: Україна, 15000, Чернігівська обл., Ріпкинський р-н, селище Ріпки, вулиця Святомиколаївська, будинок 43.

 

Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».

Постачальник укладає договір з ГО  «Асоціація освітян імені Софії Русової». 

Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт.

 

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
  • для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
  • для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі;
  • довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір);
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

 

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк надання послуг: протягом 10 календарних днів від дати підписання договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

 

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО «Асоціація освітян імені Софії Русової»: [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected] до 20-00 годин 30.12.2024 року з темою листа «G_CV_EU_06_Відкритий конкурс: надання товарів, проєкт «Safety Shield», ГО «Асоціація освітян імені Софії Русової»

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 20-00 години 30.12.2024, розгляду не підлягатимуть.

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 31.12.2024 р.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном тел. +380956381670, [email protected]

 

 

 

Додаток А

Конкурсна пропозиція

на закупівлю назва товару

 

______________________(повне найменування  постачальника __________________), (точна адреса) надає свою Цінову пропозицію Організатору ГО «Асоціація освітян імені Софії Русової» щодо участі у конкурсі на закупівлю назва товару.

Вивчивши конкурсні вимоги ГО «Асоціація освітян імені Софії Русової», (повне найменування постачальника) _______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги /поставити товари ГО «Асоціація освітян імені Софії Русової» відповідно до нижчезазначеної інформації:

 

ФОП або назва організації (за наявності):

 

ПІБ та посада керівника:

 

Адреса:

 

Телефон:

 

Е-mail:

 

Цінова пропозиція

 

з/п

Найменування товару, що пропонується учасником

Одиниця виміру

Кількість

Ціна за одиницю, грн.

Загальна вартість, грн.

           
           
           

Загальна вартість пропозиції:

 

 

Загальна вартість пропозиції становить: _____________ грн (____________прописом ________________) без ПДВ.

 

Додаткова інформація:

  1. Умови оплати________;
  2. Відповідність технічним та якостям вимогам до предмету закупівлі;______________
  3. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: __________.
  4. Податковий статус постачальника: _________________________
  5. КВЕД:______________________

6.Супровідні документи : ___________

7.Наявність гарантій та її строк ________________________

 

 

____________________

 дата подання пропозиції

 

______________________

підпис

 

_____________________

ПІБ керівника

Печатка (за наявності)

 


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій із закупівлі: Спеціальне устаткування для ІРЦ. Дидактичні матеріали та устаткування загального призначення

Запит цінових пропозицій із закупівлі: Спеціальне устаткування для ІРЦ. Спортивне устаткування

Запит цінових пропозицій із закупівлі: Спеціальне устаткування для ІРЦ. Поліфонатор або еквівалент

Постачальник послуг на передплату, налаштування та навчання співробітників роботі з сервісом управління

Тендерна пропозиція щодо рамкового Договору із закупівлі зарядних портативних електростанцій