Конкурс на закупівлю ноутбуків та БФП БО «Світло надії»
ЗАВЕРШЕНО
15.05.2024 р.
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення процедури закупівлі
(далі – «Оголошення»)
Благодійна організація «Світло надії» (далі – БО «Світло надії») оголошує закупівлю ноутбуків та БФП у рамках проекту: «Жінки залучені: шлях до зростання та економічної безпеки».
Предмет закупівлі: ноутбуки та БФП (перелік, найменування, розмір та ін. тех. характеристики вказані у Ціновій пропозиції).
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:
По червень 2024 року (за потребою організатора закупівлі – БО «Світло надії»).
Очікуваний результат: підписання угоди про співпрацю та постачання ноутбуків та БФП.
№ п/п |
Обов’язкові технічні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Відпуск товарів згідно найменування, розміру та інших техн. характеристик, визначених у Ціновій пропозиції. |
Цінова пропозиція. |
2. |
Безготівковий розрахунок. |
Цінова пропозиція. |
3. |
Фіксована вартість товарів (не менше ніж 30 днів з дати підписання договору). |
Цінова пропозиція. |
4. |
Поставка товару повинна здійснюватися транспортом постачальника або за рахунок постачальника. |
Цінова пропозиція. |
№ п/п |
Обов’язкові квАліфікаційні вимоги до предмета закупівлі |
Документи, які підтверджують відповідність вимогам |
1. |
Право на здійснення підприємницької діяльності.
|
|
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ В СЕБЕ:
- Пропозиція подається у формі офіційної цінової пропозиції, що відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам вказаним в оголошенні (форма Цінової пропозиції додається).
- Копії:
- Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Свідоцтва платника ПДВ (при умові реєстрації платником ПДВ) або Свідоцтва про сплату єдиного податку;
- Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, виданого не раніше 01.01.2013 р.;
- Статуту (для юридичних осіб).
- Також, просимо додати до Вашої цінової пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи тощо).
Правила оформлення цінової пропозиції учасника:
- Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
- Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй ціновій пропозиції несе учасник.
- Строк дії цінової пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати підписання угоди про співпрацю, що повинно бути зазначено у самій пропозиції.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками:
Єфімова Ірина, пров. Братів Шеметів 17-а.
Моб.: 0665534705.
Тел./факс: 050-060-60-81.
e-mail: [email protected].
Цінові пропозиції приймаються за адресою:
Україна, 36039, м. Полтава, пров. Братів Шеметів 17-а.
Приймання пропозицій, які подаються учасниками особисто, здійснюється з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. З понеділка по п’ятницю за київським часом.
Або на електронну пошту: [email protected]
Кінцевий термін приймання цінових пропозицій від учасників:
«22» травня 2024 року, до 17 год. 00 хв. за київським часом.
Цінова пропозиція_закупівля ноутбуків та БФП