Конкурс на закупівлю обладнання для облаштування дитячого майданчику
Конкурс на закупівлю обладнання для облаштування дитячого майданчику
ГО «РАЗОМ У МАЙБУТНЄ -2015» в рамках проєкту «Безпекове містечко. Безпекова освіта з першого кроку» (Договір № G-2024-DMFA-KV-05) за технічного адміністрування ГО «Взаємодія Плюс» за сприяння Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні та за фінансової підтримки Уряду Королівства Данії, оголошує відкритий Конкурс на закупівлю обладнання для облаштування дитячого майданчику.
Дати оголошення конкурсу на постачання товару:
23.12.2024-02.01.2025
Предметом закупівлі є:
Секція огорожі – 26 штук (двадцять шість штук)
Стенд інформаційний – 3 штуки (три штуки)
Будиночок “Ерудит” або аналог – 1 штука (одна штука)
Пісочниці PLAYBABY (кольорова) – 1 штука (одна штука)
Товар повинен відповідати наступним вимогам
|
Найменування товару |
Характеристики |
Секція огорожі дошка для малювання |
Довжина: 1300 Висота: 1200 |
|
Стенд інформаційний |
Довжина: 1000, ширина: 80ммм., висота: 2000 мм. |
|
Будиночок “Ерудит” або аналог |
Довжина: 1200 мм., ширина: 1400 мм. |
|
Пісочниці PLAYBABY (кольорова) |
Довжина: 1500 мм., ширина: 1500 мм., вага:40 кг Тип: класичні, стандарт: від 3 років, комплектація: з кришкою |
|
Секція огорожі Годинник |
Довжина: 860 мм., ширина: 18 мм., висота: 600 мм. |
|
Секція огорожі Рахівниця |
Довжина: 860 мм., ширина: 127 мм., висота: 616 мм., вага:15.32 кг |
|
Секція огорожі Квіти |
Довжина: 860 мм., ширина: 55 мм., висота: 500 мм., вага 6,96 кг |
|
Секції огорожі Гусінь |
Довжина: 860 мм., ширина: 38 мм., висота: 625 мм |
|
Секції огорожі Кит |
Довжина: 860 мм., ширина: 38 мм., висота583 мм |
|
Секції огорожі Листя |
Довжина: 860 мм., ширина: 38 мм., висота: 591 мм. |
|
Секції огорожі Рибка |
Довжина: 860 мм., ширина: 38 мм., висота 574 мм |
Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:
До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)
Строк надання товарів/ послуг: протягом 10 днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість товару повинна бути включена доставка товару до місця призначення, а саме Харківська область, Ізюмський район, с-ще Савинці, вул. Харківська(колишня 20-ї Гвардійської дивізії), буд. 4.
Умови оплати: Оплата здійснюється без ПДВ – рахунок за послуги не повинен містити податок на додану вартість, в рахунку сума до сплати повинна бути вказаною «Без ПДВ».
Постачальник укладає договір з ГО «РАЗОМ У МАЙБУТНЄ -2015».
Оплата буде здійснена одним траншем протягом 3-х робочих днів після виконання замовлення і підписання видаткових накладних/актів виконаних робіт
Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):
- код ЄДРПОУ / РНОКПП (ІПН) для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи,
- для платників єдиного податку – витяг з реєстру платників єдиного податку на дату, не раніш 1 жовтня 2024 року,
- для платників податку на загальній системі оподаткування – податкова інформація за попередньо наданою згодом платника податків у визначеному їм обсязі
- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (з ким буде укладатись договір)
- цінова пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А);
- рахунок-фактура;
- зразок договору купівлі-продажу / постачання;
- інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
- Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
- Строк надання послуг: протягом 60 календарних днів від дати підписання договору;
- Прийнятна ціна, умови оплати та гарантійний термін.
Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.
Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції
До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.
Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.
Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) надіслані учасником у електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну адресу ГО “«РАЗОМ У МАЙБУТНЄ -2015»” : [email protected] та на електронну адресу технічного адміністратора ГО «Взаємодія Плюс»: [email protected] до 00-00 годин 02.01.2025 року. з темою листа «G_KV_DMFA_15_Відкритий конкурс: надання товарів/послуг «Безпекове містечко. Безпекова освіта з першого кроку», назва ГО «РАЗОМ У МАЙБУТНЄ -2015» куди надається.
Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 02.01.2025 р. розгляду не підлягатимуть.
Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 06.01.2025.
Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури відкритого конкурсу надсилаючи документи за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном тел. +380990575719.
Додаток А
Конкурсна пропозиція
на закупівлю облаштування дитячого майданчику
______________________(повне найменування постачальника __________________), (точна адреса) надає свою Цінову пропозицію Організатору ГО «_____________» щодо участі у конкурсі на закупівлю облаштування дитячого майданчику.
Вивчивши конкурсні вимоги ГО «____________», (повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги /поставити товари ГО «_________» відповідно до нижчезазначеної інформації:
ФОП або назва організації (за наявності): |
|||||
ПІБ та посада керівника: |
|||||
Адреса: |
|||||
Телефон: |
|||||
Е-mail: |
|||||
Цінова пропозиція |
|||||
№ з/п |
Найменування товару, що пропонується учасником |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна за одиницю, грн. |
Загальна вартість, грн. |
Загальна вартість пропозиції: |
Загальна вартість пропозиції становить: _____________ грн (____________прописом ________________) без ПДВ.
Додаткова інформація:
- Умови оплати________;
- Відповідність технічним та якостям вимогам до предмету закупівлі;______________
- Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: __________.
- Податковий статус постачальника: _________________________
- КВЕД:______________________
6.Супровідні документи : ___________
7.Наявність гарантій та її строк ________________________
_____________________ дата подання пропозиції |
________________________ підпис |
_______________________ ПІБ керівника |
Печатка (за наявності)